Frohman Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei. Jeg og en kompis, har sitti å drømt om WoW, i et halv år nå. Nå har vi begge det begge og vi er litt uenig hva vi skal kalle guilden vår. Vi tulla litt først med sånne Toogu'lro Masters og sånne typiske Warcraft navn. Så kom jeg på at vi tidligere hadde en CS-klan som het [aCd]. Dette betydde da Arachnad (edderkopp). Så tenkte jeg Arachnad Guards (edderkoppens voktere) Nok et typisk WC navn, men med litt stil. Vi ble enige om det men nå har vi begynt en diskusjon: The Nuke (Atom-Bomben, usaklig navn i WoW.), Arachnad Guards (sitter på den jeg), Arachand Guards (som ikke betyr noe som helst) eller Spider Nukes (nok et dumt forslag). Det hadde vært fint om en mod kunne lage en poll. Larz Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du mener kanskje Arachnid, som er en insektsorden som riktignok innholder edderkopper. Det latinske navnet på edderkopper er derimot Arachnid Aranea. Alle guildnavnene er like tåpelige. Join heller et eksisterende guild. Ikke noe verre enn guilds bestående av fem "venner". Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Join heller et eksisterende guild. Ikke noe verre enn guilds bestående av fem "venner". Dummeste jeg har hørt, hvis man vil spille med venner i et guild så er det slettes ikke noe galt med det. Ikke noe er verre enn slike innlegg som det sier nå jeg, hvorfor er "venner" i anførselstegn? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har vert i et kameratguild nå helt til lvl 60 (Beer And Beard), dog, har søkt om å få komme inn i et storguild, men det er nok for mange rogues her i verden I allefall, koselig med kameratguild, og dere kan samle alt i en chat, istedet for å whispre hverandre masse, eller lage trasige kanaler Lenke til kommentar
slez Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Av dem syntes jeg Arachnad Guards var råest. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Alle guildnavnene er like tåpelige. Join heller et eksisterende guild. Ikke noe verre enn guilds bestående av fem "venner". Er det noe negativt at man spiller med kamerater? Det er jo det som måtte være det ultimate - spille i et guild kun bestående av kamerater - og ikke bare random folk som sitter spredt utover landet/europa. Si meg, hva er det som gjør kameratguilder så ille egentlig? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ingen verdens ting. Muligens en ulempe når den ene kameraten din gjør masse dritt som dere andre må tydde opp i Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Poengmissing på høyt plan. Guild bestående av fem folk som såvidt kjenner hverandre er ikke det samme som et seriøst guild. Jeg liker ikke kameratguild. Min mening. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Poengmissing på høyt plan. Guild bestående av fem folk som såvidt kjenner hverandre er ikke det samme som et seriøst guild.Jeg liker ikke kameratguild. Min mening. Jeg kjenner mine venner veldig godt, så vi kjenner hverandre godt. De fleste av dem er også seriøse, så jeg kan vel ikke helt se hva som er poengmissen her. Greit at du ikke liker å spille WoW med kameratene dine, men å påstå at vi som faktisk liker å spille WoW med kameratene våre ikke er seriøse blir jo bare for dumt. Jeg vil også tro at selv de fleste største guildene har ledere som kjenner hverandre irl. Lenke til kommentar
exmx Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du mener kanskje Arachnid, som er en insektsorden som riktignok innholder edderkopper. Det latinske navnet på edderkopper er derimot Arachnid Aranea.Alle guildnavnene er like tåpelige. Join heller et eksisterende guild. Ikke noe verre enn guilds bestående av fem "venner". Er ikke noe dumt å spille i en liten guild med venner når du er i startfasen av spillet. Da snakker jeg helst om lvl 1-50. Veldig kjekt å lvl i lag med gode venner i begynnelsen. Senere er det bedre å få alle vennene over i en større og mer seriøs guild... Lenke til kommentar
kalken Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 jeg spiller masse med kameratene mine, men vi har ikke starta egen guild, men er i samma forde. de fleste er nok uenig at det er dumt å spille med kamerater! Lenke til kommentar
Omar Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ikke noe verre enn guilds bestående av fem "venner". Lol, Venneguilds eier. Meg og 4-5 kamerater hadde et guild mens jeg ennå levla. Det eneste vi noen gang gjorde sammen var ETT Cathedral run. Men det var koslig det. Vi het riktignot "My mom is your stepdad", så vi ble litt flama av den grunn, men uansett, koselig å kunne chatte med kamerater mens man grinder/quester. Men i end-game er såkalte "venne guilds" ubrukelige. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Poenget med guilden er at vi faktisk skal lage en stor guild av det. Du har rett om at Arachnid er edderkopp, men areana har ingen ting men det hele å gjøre. Derimot finnes det noe som heter Arachnid Fobia, men det betyr edderkopp skrekk. Men nå må vi skjerpe oss hva skal vi kalle guilden vår. Og hvor blir det av Pollen. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Super-Deadly Spider Squad Lenke til kommentar
Haku Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 "Seal Cub Clubbers Club" er jo en klassiker Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Arachnad Guards syntes nå jeg hørtes best ut. Bare hold dere lang unna navn som inneholder Nuke etc. Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 "Seal Cub Clubbers Club" er jo en klassiker Leste du hva GMs hadde gjort om navnet til? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hva med noe i edderkopp-stilen? Dere kan jo kjøre female only og kalle dere Black Widows. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hva med noe i edderkopp-stilen? Dere kan jo kjøre female only og kalle dere Black Widows. eller hvorfor ikkje The Widowmakers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå