blackburn Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei! Jeg sitter med en Toshiba Tecra M2. Den tilhører en kamerat, og jeg sa ja på en forespørsel om å formattere og installere WinXP på nytt på maskinen. Nå har jeg støtt på et problem. Hvordan kommer man seg i Bios'en på en slik laptop? (Har liten erfaring med bærbare fra før). Håper der finnes noen som innehar kunnskapen jeg etterspør, og som er villige til å dele den :-) Lenke til kommentar
ols Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du kan jo prøve å holde Esc tasten nede ved oppstart, det gjaldt ihvertfall eldre typer. Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Takker og bukker :-) Kom inn i en noe ukjent type Bios, men det går nok greit det... Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 testa det på min gaaaaaaammle toshiba sattelite nettop. har lurt på det samme selv. det funka.. trykk esc fort unnder boot bilde så kom jeg inni en "dos" lignende bios Lenke til kommentar
ols Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du behøver være spesielt rask, Margarus. Bare hold Esc nede mens du trykker på startknappen, så virker det like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå