mushi Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Sitter her å spiser pirog, og hva er det jeg kjenner? En løk- bit? Neimen hadde jeg ikke rett! Der popper det opp en løk etter den andre og den ulidelige smaken brer seg utover i munnen min. Jeg dobbeltsjekker på papiret bare for å være sikker og, ta meg bakfra i søplekassa, jeg har fanden meg rett også! Hva har verden kommet til, og hva har skjedd med min elskelige Gorby? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 ÅNEI, MONGOTRÅD! Trådstarter: Kaktus er herved sendt til din bostedsadresse. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du prøver åpenbart å skrive engasjerende, spennende og morsomt, men du faller dessverre bare ned på wannabe-nivå. 1) Norsken din suger 2) Sugent tema 3) Du suger antageligvis 4) Hvem bryr seg om det er løk i pirogen? Pleier det ikke å være løk i all fastfood omtrent? Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 stakkars deg da. tålte du ikke løken? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Løk er godt. Hvis du er 23 år og ikke liker løk enda, så sliter du litt... Det finnes løk i omtrent all mat som er god Endret 20. juli 2005 av MrLee Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ja, ja. Jeg skjønner at du følte for å si fra om dette. Kanskje vi skal ha en såpekasse her også, slik som vi har laget på PRS? Men det er vel ikke mer å si om saken. Ta det opp med pirog-produsenten du. Stenges. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg