tdipower Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hei. Noen som har handlet mobil på E-Bay her? Har shoppet en del "skrot" på e-bay, men aldrig dyre ting. Har alltid fått varene og gått som avtalt. Ser at det finnes en del N70 f.eks., men når du får disse til en 1500-2000,- og fra romania... :hmm: Hvis man betaler med Visa, hvordan stiller man da om man ikke får varen? kan kortselskapet hente tilbake pengene? Noen som ev. har tips til billige utenlandske butikker som har bedre utvalg 3g en i Norge? Endret 19. juli 2005 av tdipower Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 glem det...fra romania`?huff Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Man ser på karakterene på ebay. Værre er det ikke, mange positive karakterer, ingenting i veien med å kjøpe. Få, eller ingen, ikke kjøp. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 denne f.eks N70 fra USA ligger på $355 nå. Kjøperen har 75 positive karakterer, noe som lover godt. Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Jo... men vedkommende fra romania har jo over 300 positive da... men er fremdeles veldig skeptisk da... men 200euro for en N70..... MUST HAVE!!! ARGHHHHHH (aka. Homer) Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Det finnes luringer over alt uansett hvor du handler, kan like godt være qxl.no Kan du gi linken til annonsen?? Og hvis dukjøper den, må du si hvordan han var Endret 20. juli 2005 av sir-alex Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Lurer på om det var denne brukeren, dog annen annonse: http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...eName=WDVW&rd=1 -Fredrik Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Karakterene hans så meget bra ut.. Det står at varen befinner seg i United Kingdom da.. Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Jupp, men alle vil ha betaling via "wire" og på e-bay står det : Never pay for your eBay item using instant cash transfer services such as Western Union or MoneyGram or by recharging somebody's prepaid credit card Men har fått kontakt med en i finland som skaffer til 3000,- med porto, så vi får se. Må få solgt Siemens telefonen min først.. noen som vil ha? SK65!! Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Man ser på karakterene på ebay.Værre er det ikke, mange positive karakterer, ingenting i veien med å kjøpe. Få, eller ingen, ikke kjøp. Så enkelt er det nok ikke. http://forums.ebay.com/db2/thread.jspa?thr...=214366&start=0 Blir ikke no mobil på meg tror jeg. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 3000NOK inkl porto? dette var da meget billig. Billigste jeg finner i tyskland er på 4500 uten porto. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Husk på toll og avgifter da. Man må vel legge på 24% Lenke til kommentar
zand Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Husk at det skjer at folk stjeler andres kontoer så det ser ut som de har masse positive karakterer og så svindler til seg penger fordi folk tror det er en annen enn det egentlig er. Jeg har kun gode erfaringer på Ebay, men det er nok fordi jeg har vært utrolig skeptisk hver gang jeg har vurdert å kjøpe noe. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 IKKE tenk på det en gang, å kjøpe noe som helst som virker for godt til å være sant på Ebay. For det er det absolutt aldri. Det er så mange tusen mennesker som har brent seg, og svindlere som tjener titusenvis. Enkel regel: Don't do it! Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Hørte vi gratis lunsj? Jeg ville aldri kjøpt mobil fra e-bay og hvertfall når det er snakk om romania og andre østblokkland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå