Gå til innhold

Endelig har komplett.no et råskinn.. ferdig bygget

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mangler en Raptordisk på 74GB.... ;)

Savnet en rask harddisk ja... men alle klarer og kjøpe det i tillegg! tror eg.

Den Samsung disken er rask den. Les denne testen fra Tom's Hardware.

The Spinpoint P120 does set new standards in the desktop segment: with up to 72 MB/s it offers the highest transfer rates measured thus far for a drive with 7,200 rpm. At the same time, the average transfer rate is better than the competition's. With an access time of just over 14 ms, the P120 takes things more leisurely than the latest drives from Hitachi, Maxtor and WD.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Viss ikke jeg er altfor trøtt og på jorde... så støtter vel ikke SLI Dual skjerm oppsett?

:hmm:

Så lenge den har tilsaman 2 dvi-kontakter som sender ut så skal den kunne støtte dualoppsett.

Og eg må sei at viss ein reduserer 4 dvi-kontakter til 1 med å kjøre SLI så har ikkj eg behov fo noko SLI på mitt neste hk.

For at to toppgrafikkkort skal kun støtte ei oppløysning på max 1920x1200 blir "dårleg"

Lenke til kommentar
For den prisen kunne jeg bygga en nesten dobbelt så bra maskina på samme butikken.

Glem det. :)

Maskinen du satt opp har ett skjermkort til 5K for lite og ikke en 4000+ kan ikke måle seg med en FX55 i spill ;)

Jo en 4000 + kan måle seg med en FX 55 i spill. Nesten ikke forskjell i det hele tatt.Eller hur?

Fortsatt en pc med veldig bra ytelse pr. krone.

Og for de av dere som gruer dere over prisen inkludert en god skjerm, denne pcen er ikke for dere.

Og så kan du ikke refere til en test som bruker x800xt i testmaskinen. Dette fordi at 7800gtx kan bruke mer prosessorkraft, og i tillegg så er SLI veldig prosessorsulten. Og da må du nesten bruke den beste prosessoren du kan finne. Ikke den nestbeste. Selv om kanskje FX57 er det beste nå, så er ihvertfall FX55 bedre enn 4000+

Og slå meg om jeg tar feil, men FX prosessorene er vel greiere å ha med til overklokking en de "vanlige" prosessorene fra AMD.

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med AMD 64 4000+ San diego... og ganske sikker at 3000,-ville gjort noe forskjell om jeg hadde SLI 7800GTX! Dessuten går det ikke ann å klokke den overnevnte CPU`n enkelt til å yte like som FX-55?

Endret av chills
Lenke til kommentar

All denne praten om 2 skjerms-oppsett... Er det nødvendig til en spillemaskin? Trodde det var kun redigering av div. Helst bilde. Men jeg har jo fallt helt av lasset da jeg ikke har kjøpt en eneste hw-del til maskina på et par år.

...blir nok noe til høsten håper jeg...

Lenke til kommentar
All denne praten om 2 skjerms-oppsett... Er det nødvendig til en spillemaskin? Trodde det var kun redigering av div. Helst bilde. Men jeg har jo fallt helt av lasset da jeg ikke har kjøpt en eneste hw-del til maskina på et par år.

...blir nok noe til høsten håper jeg...

2 skjermer eigner seg ikke til spilling. Hvertfall ikke fps spill. Heller en 19" eller større LCD skerm.

Lenke til kommentar
Viss ikke jeg er altfor trøtt og på jorde... så støtter vel ikke SLI Dual skjerm oppsett?

:hmm:

Så lenge den har tilsaman 2 dvi-kontakter som sender ut så skal den kunne støtte dualoppsett.

Og eg må sei at viss ein reduserer 4 dvi-kontakter til 1 med å kjøre SLI så har ikkj eg behov fo noko SLI på mitt neste hk.

For at to toppgrafikkkort skal kun støtte ei oppløysning på max 1920x1200 blir "dårleg"

Det er greit... men når jeg enabler SLI så får jeg opp en liten boble som informerer meg om at en av mine andre skjermer kan ha gått svart fordi SLI ikke støtter DUAL skjermer ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...