Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Nå slipper folk som driter penger og bygge data selv LINK UPDATE: Eller for folk som har spinket og spart! UPDATE: Viss du skulle hvere eier av dette vidundere så post 3dmark score Endret 19. juli 2005 av chills Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Mangler en Raptordisk på 74GB.... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Mangler en Raptordisk på 74GB.... Savnet en rask harddisk ja... men alle klarer og kjøpe det i tillegg! tror eg. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 absolutt rå maskin for de med feit lommebok.!! Kanskje hadde dem heller kjøpt delene å spart noe kroner. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Her er det snakk om ytelse i verdensklasse MEN...... Det er kommer flere nye modeller av alle komponentene inni den før den begynner og slite med spill så den er egentlig helt bortkastet! UPDATE: Nesten det samme som biler.... En gammel Opel holder 80km/h like bra som en ferrari! Endret 19. juli 2005 av chills Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Kan ikke akkurat si at harddisken var ett råskinn 1stk Raptor 74GB og 1stk WD 250GB burde ha vært med. Endret 19. juli 2005 av lavizh Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Kan ikke akkurat si at harddisken var ett råskinn 1stk Raptor 74GB og 1stk WD 250GB burde ha vært med. Nei.... du har ikke bruk 10000rpms til en kraftig spill maskin. Jeg tviler på at hardisken blir flaskehals på denne maskinen! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kan ikke akkurat si at harddisken var ett råskinn 1stk Raptor 74GB og 1stk WD 250GB burde ha vært med. Nei.... du har ikke bruk 10000rpms til en kraftig spill maskin. Jeg tviler på at hardisken blir flaskehals på denne maskinen! Fordi? Harddisken er den eneste maskinelle delen her, såklart den vil bli en flaskehals? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Kan ikke akkurat si at harddisken var ett råskinn 1stk Raptor 74GB og 1stk WD 250GB burde ha vært med. Nei.... du har ikke bruk 10000rpms til en kraftig spill maskin. Jeg tviler på at hardisken blir flaskehals på denne maskinen! Fordi? Harddisken er den eneste maskinelle delen her, såklart den vil bli en flaskehals? Sier du at jeg vil få mere poeng i 3dMark05 viss jeg bruker 10000rpms harddisk? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nei.... du har ikke bruk 10000rpms til en kraftig spill maskin.Jeg tviler på at hardisken blir flaskehals på denne maskinen! Du merker forskjell... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Nei.... du har ikke bruk 10000rpms til en kraftig spill maskin.Jeg tviler på at hardisken blir flaskehals på denne maskinen! Du merker forskjell... Grafikk i spill blir bare så god som den er laget til å hvere... greit kanskje du får et poeng eller to til i benchmark! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nei.... du har ikke bruk 10000rpms til en kraftig spill maskin.Jeg tviler på at hardisken blir flaskehals på denne maskinen! Du merker forskjell... Grafikk i spill blir bare så god som den er laget til å hvere... greit kanskje du får et poeng eller to til i benchmark! Loading osv går kjappere. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Skuffende valg av høyttalere, kanskje droppe tastatur, mus og høyttalere - hadde ikke det vært best? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Skuffende valg av høyttalere, kanskje droppe tastatur, mus og høyttalere - hadde ikke det vært best? Man sparer mye på og bestille samme deler og kanskje kutte ut noe med noe annet... men som en pakke pc er det greit nok tilbehør! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Skuffende valg av høyttalere, kanskje droppe tastatur, mus og høyttalere - hadde ikke det vært best? Man sparer mye på og bestille samme deler og kanskje kutte ut noe med noe annet... men som en pakke pc er det greit nok tilbehør! Jepp, men snakk om å ødelegge spillgleden da! Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Loading osv går kjappere. Nettopp. 3D-mark sier ikke alt om ytelsen til en maskin. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Loading osv går kjappere. Nettopp. 3D-mark sier ikke alt om ytelsen til en maskin. 3dMark05 går vel nesten bare på GPU, litt CPU! Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 synes ikke maskinene til komplett er noe bra jeg. drit maskiner. for den prisen kunne jeg bygga en nesten dobbelt så bra maskina på samme butikken. setter sammen maskiner som det der på nett hvertfall 1 gang i uka å de er mye bedre enn den maskina der. alt for liten harddisk iallefall. uten skjerm er det også. skjermkortet var greit, men det var ikke det beste jeg har sett for å si det slik. nei, jeg er ferdig med å kjøpe ferdibygde maskiner jeg. alt for ustabile og dårlige etter min mening. hadde en ferdigbygd maskin i ca. 1 år jeg. da måtte jeg begynne å bytte deler i kassa. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 synes ikke maskinene til komplett er noe bra jeg. drit maskiner. for den prisen kunne jeg bygga en nesten dobbelt så bra maskina på samme butikken. setter sammen maskiner som det der på nett hvertfall 1 gang i uka å de er mye bedre enn den maskina der. alt for liten harddisk iallefall. uten skjerm er det også. skjermkortet var greit, men det var ikke det beste jeg har sett for å si det slik.nei, jeg er ferdig med å kjøpe ferdibygde maskiner jeg. alt for ustabile og dårlige etter min mening. hadde en ferdigbygd maskin i ca. 1 år jeg. da måtte jeg begynne å bytte deler i kassa. Enig der ja... uten skjerm... med det budsjette til deler blir det noe mye råere... Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Faktisk så er jeg så glad i å finne deler på nettet og sette sammen datamaskin at jeg spør familie medlemmer og naboer om de trenger hjelp til kjøp av datautstyr Mob nummeret mitt er så og si data support nummeret til min onkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå