Gå til innhold

Hvordan får DERE råd til alle mobilene deres

Anbefalte innlegg

Jeg jobber som bare det for penge mine :) Er vell en av de få som tjener ganske bra for å være under 18 ;) Tjener 114 .- :D

Men av en eller annen merklig grunn med en gang jeg har lyst på ny mobil, skjer det noe med den gamle :p tror det er noen i himmelen som styrer når jeg skal kjøpe telefoner ;)

..Regner med det er 114 i timen.. :p :p

hehe... Jeg får 114 kroner om dagen for å pluuke jordbær. ;)

neida, er 114 kr pr. time ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg jobber som bare det for penge mine :) Er vell en av de få som tjener ganske bra for å være under 18 ;) Tjener 114 .- :D

Men av en eller annen merklig grunn med en gang jeg har lyst på ny mobil, skjer det noe med den gamle :p tror det er noen i himmelen som styrer når jeg skal kjøpe telefoner ;)

..Regner med det er 114 i timen.. :p :p

hehe... Jeg får 114 kroner om dagen for å pluuke jordbær. ;)

neida, er 114 kr pr. time ;)

Hehe.. regna nesten med det du :tease:

Det blir litt dumt om vi skal drive med sånne emner som dette, når det er så mange som trenger hjelp med forskjellige problemer ang. mobiltelefon!

Hvordan vi får råd til mobilene våre er vell ikke et problem med en mobiltelefon...? Blir nesten som et koseforum synes jeg...

#EDIT av moderator - Fjernet stor størrelse på skrift. Hjelp til med å holde forumet ryddig og hold normal størrelse på skriften :) #

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Skjerpings?

Hva folk bruker pengene sine på er vel helt opp til den enkelte?

Noen liker fotografering og svir av 100.000 på det, andre liker biler og svir av ørten tusenlapper på det, noen liker PC, noen er gadgetfreaks, noen samler på frimerker.

Alt koster, spesielt hvis man er interessert / har en hobby (aka mani)

Om du sliter med å finansiere dine innkjøp av mobiltelefoner, skal ikke det gå ut over andre?

Jeg har selv jobba og slitt for mine telefoner, selv om jeg i bare telefonene har lagt ut rundt 40.000 -- pluss tilbehør; minnekort, handsfreeset, mp3-spillere, bluetooth-utstyr o.l.

For å si det slik, alt jeg eier og har av materielle (især digitale ting) har jeg enten vunnet eller finansiert selv. Mine foreldre har særdeles god råd, men jeg har ikke fått noe der!

Ikke vondt ment i grunnen.... sorry! :blush:

Men jeg føler de som bytter mobil hver uke ikke får tid til å nyte telefonen sin...Tror ikke mange hadde tatt sjansen i grunnen hvis de fikk lov...

Men bytte hvert 6 måned hadde vært greit :D

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte først en brukt Siemens S55 for mine egne opptjente penger.

Så solgte jeg den og kjøpte en Siemens ST60.

Så solgte jeg den fordi jeg hatet den, og falt tilbake på en gammel mobil jeg hadde liggende, før jeg for 1 uke siden fikk en Sony Ericsson k750i av pappa. Er ikke bortskjemt bare så det er sagt :p

Lenke til kommentar
Man skal bare ringe og sende sms :p

Ikke alle.

Jeg bruker telfen masse til MP3 spiller.

Og jeg bruker kameraet hele tiden, nå som jeg har fått et kamera som hvertfall er brukbart, i forhold til de gamle mobilene med kamera.

Alle er 14, ja. :)

Sorry Stine, jeg er 13!

for 1 uke siden fikk en Sony Ericsson k750i av pappa. Er ikke bortskjemt bare så det er sagt :p

Ja, samme her.

Endret av MacCy
Lenke til kommentar
Har hatt én mobil i alle år, og den har jeg fortsatt:) Nokia 3210. Funker som bare det og tåler alt. Kjøper ny når jeg kan få minnekort, mp3-spiller, radio, og gps på den.

Du får aldri muligheten til å kjøpe alt det der til 3210, så da blir det nok ikke flere mobiler på deg i ditt liv ;)

Er forresten en god mob :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...