Gå til innhold

Hvordan får DERE råd til alle mobilene deres

Anbefalte innlegg

Du kjenner faktisk _en_ som bruker Miss Sixty bukser..

Jeg viste sosse-gutter gikk i tvilsomme klær, men dette hadde jeg aldri trodd :D

Hun jeg kjenner er ikke en gutt og hun går ikke i tvilsomme klær, vel noen ganger. Men jeg er enig med deg at Sosse gutter bruker tvilsomme klær, jeg HATER gutter med rosa shorter og andre sånne ting... :nei::ohmy::hmm::mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt i underkant av 20 telefoner, den første i 1997. Kjøpt alle selv med egne penger som enten er oppspart eller tjent. Jeg kjøper ny mobil forholdsvis ofte og kjøper direkte fra forhandler så jeg slipper å betale avansen til butikken.

trådstarter: trenger man å være millionær for å kjøpe mobiltelefoner? Hadde jeg vært 10 år yngre hadde jeg kanskje mast på mine ikke-millionære foreldre. Det hele er snakk om prioriteringer (og litt studielån :))

Lenke til kommentar

Min første mobil fikk jeg til jul... deretter fikk jeg en til bursdagen, men den sa takk for seg da den tok seg et ufrivillig bad :cry: og jeg sparte opp (med litt hjelp med julepenger) til en ny... men den er stjålet så her sliter jeg med å få lønninga fort nok! :!:

Men jeg får ikke akkurat heller, så bortskjemt er jeg ikke...

Men jeg skjønner ikke at folk som har hatt 150 stk får råd! :ohmy:

Skjerpings! :hrm:

Lenke til kommentar
Min første mobil fikk jeg til jul... deretter fikk jeg en til bursdagen, men den sa takk for seg da den tok seg et ufrivillig bad :cry: og jeg sparte opp (med litt hjelp med julepenger) til en ny... men den er stjålet så her sliter jeg med å få lønninga fort nok! :!:

Skjerpings?

Hva folk bruker pengene sine på er vel helt opp til den enkelte?

Noen liker fotografering og svir av 100.000 på det, andre liker biler og svir av ørten tusenlapper på det, noen liker PC, noen er gadgetfreaks, noen samler på frimerker.

Alt koster, spesielt hvis man er interessert / har en hobby (aka mani)

Om du sliter med å finansiere dine innkjøp av mobiltelefoner, skal ikke det gå ut over andre?

Jeg har selv jobba og slitt for mine telefoner, selv om jeg i bare telefonene har lagt ut rundt 40.000 -- pluss tilbehør; minnekort, handsfreeset, mp3-spillere, bluetooth-utstyr o.l.

For å si det slik, alt jeg eier og har av materielle (især digitale ting) har jeg enten vunnet eller finansiert selv. Mine foreldre har særdeles god råd, men jeg har ikke fått noe der!

Lenke til kommentar

Julie Lavendel:

Ja, det var jammen et godt spørsmål!!

La meg si det slik at jeg har alltids råd til nye mobiler, men det blir da automatisk mindre råd til andre ting. Har tydelige symptomer på mobiloholisme. Spesielt Nokia, Sonyericsson og Siemens har tjent godt på meg. Burde hatt statue av meg utenfor Nokias hovedkontor.

Lenke til kommentar

Jeg jobber som bare det for penge mine :) Er vell en av de få som tjener ganske bra for å være under 18 ;) Tjener 114 .- :D

Men av en eller annen merklig grunn med en gang jeg har lyst på ny mobil, skjer det noe med den gamle :p tror det er noen i himmelen som styrer når jeg skal kjøpe telefoner ;)

Lenke til kommentar

Altså... husk på en ting.... Du er nå på MOBILTELEFON delen av at stort forum..... her er vel mesteparten av brukerne mobilfreaks... og da sier det vel seg selv hva medlemmene bruker pengene sine på? jeg vil anta at de fleste her inne er gadgetfreaks som meg :D

Hadde du vært på et strikke/sy forum hadde vel de fleste der hatt de meste fancy strikkepinnene og prosessorstyrte symaskiner med blingbling trådmatere og synåler med diamanter på... :D:p

Lenke til kommentar
Min første mobil fikk jeg til jul... deretter fikk jeg en til bursdagen, men den sa takk for seg da den tok seg et ufrivillig bad :cry:  og jeg sparte opp (med litt hjelp med julepenger) til en ny... men den er stjålet så her sliter jeg med å få lønninga fort nok! :!:

Altså... husk på en ting.... Du er nå på MOBILTELEFON delen av at stort forum..... her er vel mesteparten av brukerne mobilfreaks... og da sier det vel seg selv hva medlemmene bruker pengene sine på? jeg vil anta at de fleste her inne er gadgetfreaks som meg :D

Hadde du vært på et strikke/sy forum hadde vel de fleste der hatt de meste fancy strikkepinnene og prosessorstyrte symaskiner med blingbling trådmatere og synåler med diamanter på... :D:p

Jeg er mobilfreak, er også shoppingfreak,klesfreak,dramafreak og mussikfreak og mest av alt ordensfreak. jeg er IKKE REDD for å inrømme det! :D

Endret av Julie Lavendel
Lenke til kommentar
Jeg jobber som bare det for penge mine :) Er vell en av de få som tjener ganske bra for å være under 18 ;) Tjener 114 .- :D

Men av en eller annen merklig grunn med en gang jeg har lyst på ny mobil, skjer det noe med den gamle :p tror det er noen i himmelen som styrer når jeg skal kjøpe telefoner ;)

..Regner med det er 114 i timen.. :p :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...