Gå til innhold

Hvordan får DERE råd til alle mobilene deres

Anbefalte innlegg

Det er bare å innrømmet det, alle vi her på forumet har en milionær som far eller mor eller begge eller er det selv. Ikkesant?

Hvis ikke dere er det? Hvordan klarer dere å få kjøpt så mange mobiler da?

Jeg vet hvorfor jeg får så mange mobiler(spør pappa'n min :love: ), men dere, bruker dere alle pengene deres på det eller er dere rike?

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er bare å innrømmet det, alle vi her på forumet har en milionær som far eller mor eller begge eller er det selv. Ikkesant?

Hvis ikke dere er det? Hvordan klarer dere å få kjøpt så mange mobiler da?

Jeg vet hvorfor jeg får så mange mobiler(spør pappa'n min :love: ), men dere, bruker dere alle pengene deres på det eller er dere rike?

;)

Jeg har hatt tre mobiler i hele mitt liv.

Eneste grunnen til at jeg har hatt råd, er at jeg har prioritert dem.

Jeg har ingen jeg kan tigge penger fra, derfor kan jeg ikke gasse meg de nyeste mobilene hver måned.

Man har somregel råd til det meste hvis man bruker resursene riktig. :thumbup:

Lenke til kommentar

Heia.

Du trenger ikke å prioritere noe særlig.

Siba har en fin ordning med siba-kortet, få kreditt......masse av det og gå bananas med kortet. betal cirka 500 i måneden på det du har brukt. og etter x antall måneder er du gjeld fri og kan starte handle frenzy`en igjen....

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Jeez...

Har hatt to telefoner gjennom 2 og et halvt år.

Den ene fikk jeg i julegave, den andre kostet 1300kr.

Tror den neste telefonen jeg kjøper for egne penger kommer til å bli en som koster over 2000kr. Grunnen til at den andre ikke gjorde det var at jeg prioriterte å kjøpe meg en god mp3-spiller fremfor en dyr mobil...

Har noe med prioritering å gjøre.

Noen velger å bruke masse penger på mobil, andre kjøper en billig mobil og bruker mer penger på noen annet nyttig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Vil ikke akkurat si jeg har hatt mange mobiler. Fikk min første i 2000, og for en måned siden kjøpte jeg min femte.

Lenke til kommentar

Pappa driiiter penger :w00t: hehe

neida, hvis du har en jobb, tjener litt penger, har kontakter så du får billige mobiler, så får du det bra til. Jeg bytter mobil til hver anledning, fest, hverdag, jobb osv... :D

Jeg har hatt hmm, rundt 20 mobiler di siste månedene :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 7 mobiler opp gjennom årene. 3 av dem har jeg fått brukte av pappa som ikke skulle ha de lenger, 2 har jeg fått til jul/bursdag, og 2 har jeg kjøpt selv. Den dyreste jeg har eid har kostet 1300,- tror jeg, og den kjøpte jeg brukt ;)

Er ikke så opptatt av mobiler egentlig. :)

Lenke til kommentar
Har bare hatt to telefoner jeg.

Begge har kostet ca. 100 kroner.

Jamen jeg ser noen her som har 5 mobiler eller har hatt over 20stk! Har bare hatt åtte hele livet mitt jeg. :dontgetit:

Jeg har også bare hatt 2 telefoner :p

Den ene(3510) fikk jeg til jul

Den andre(7600 :love: ) kjøpte jeg for egne penger jeg har fått hist og her.. Bursdag, jul, jobbing og sånn :)

Lenke til kommentar

Sossepiker fra Bærum ass.. Keegt

Men uansett. Prioriterer du riktig er det ikke vanskelig å ta seg råd til. Eventuelt kan du være som meg, og være fornøyd så lenge du kan ringe og sende melding med skiten.

Har hatt en Alcatel (ahh, gode gamle barneskolen), en 3210, en 3510, og bruker nå en 5140. Men har bestilt en K750i nå. Og gnien som jeg er kom jeg fram til at jeg kunne få den for 599,- dersom jeg fornyet abb.

Jeg savner 3210'en min jeg. Den overlevde alle fall og vannskader, og jeg ELSKET "multi-tasten".

Endret av duxo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...