akarno Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har sett en del anime etterhvert. Og blir mer og mer kritisk ovenfor animeer jeg ikke har sett eller hørt om. Det skal altså mer til for at jeg liker den og gidder å se mer enn 1-2 episoder. Noen andre som har problemet, evt noen tips på å slutte å være sånn? Så nettop 2 episoder av Noir som har fått 8.8/10 på animenfo. Satt og kjedet meg gjennom hele ep.2... Og mens jeg snakker om det. Noen veldig gode serier å anbefale? (ikke regn med chrno crusade, naruto, bleach, GTO, gundam seed, chobits, shura no toki, Bakuretsu Tenshi, Bleach, Ichigo 100%, Grenadier, Onegai teacher, Onegai Twins og Tsubasa Chronicle. Oi.. ble mange det.. Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 karacterene på animeinfo er veldig høye av den enkle grunn at man stort sett bare gidder å skrive reviev om serier man liker siden det ser ut som du har sett en del anime så vil jeg anbefale disse seriene: hellsing 13ep: serie om vampyrer med mye vold og action. FL-CL 6ep: ubeskrivelig bra serie, må sees. full metal panic 24ep: store roboter, mye acton, humor og litt kjærlighet. azumanga daioh 26ep: 100% japanske skolenter, hva mer kan man be om? Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) jeg vill anbefale : - Lain - Trinity blood (noe alla helsing) - Battle programmer shirase - Ebichu - Maho Sensei Negima(laga av samma fyrn som laga love hina) - uninhabited planet - Stellvia - kino no tabi (denne går foresten på film kanalene til canal+) - Love hina trur du vil finne en serie der som du liker mvh nokiakiller Endret 20. juli 2005 av nokiakiller Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 azumanga daioh 26ep: 100% japanske skolenter, hva mer kan man be om? ..som alle har hver sin helt utrolige personlighet! det er virkelig en suksesserie! vil også anbefale; Rurouni Kenshin - A samurai Legend... helt jeg.. Hajime no Ippo - serie om en ung bokser, faktisk utrolig bra Prince of tennis - gjett men over 170 episoder nå men er kjempemorsom er så mange fler a gitt, abre prøve å se på masse, så finner du mye.. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Prince of tennis - gjett men over 170 episoder nå men er kjempemorsom Virket litt som en jenteserie, så har ungått den Mye å velge mellom her nå Hajime No Ippo har jeg sett Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. august 2005 Del Skrevet 1. august 2005 For en 3-4 år siden, kunne jeg også egentlig ta for meg hva som helst , og like det. Men i senere tid har jeg blitt mer sær på smaken, serien jeg ønsker å se er helst litt voksne serier, med et mer seriøst godt plott, og voksne protagonister. Ikke at jeg ikke liker komedier, men de må helst være litt originale (eks. Azumanga Daioh), og ikke de standard ecchi/harem-animeen som det går for mange av på dusinet. Serier jeg godt kan se om igjen er bl.a RahXephon, Gunslinger Girl, Haibane Renmei, Azumanga Daioh og en del fler. Populære evighetsserier som feks. Naruto og Dragonball-seriene klarer jeg ikke å ta i lenger, de blir for absurde. Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Har ikke sett så utrolig mye animè, men har fått med meg en rundt 10 serier. Den desidert beste serien jeg har sett er Shaman King, utrolig bra serie på 64 episoder! Den har en fin blanding action og drama der vennskap er et sentralt tema. Ellers kan jeg anbefale Love Hina, veldig søt og romantisk komedie! Record of Lodoss War er også en fin serie. Hellsing er også bra på sin måte, en kort serie med masse action. Lenke til kommentar
dundyna Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Love hina er en bra serie, men det er en annen jeg tror er bedre.. den heter fushigi yuugi... er ikke sikker på at jeg har skrevet det rett... øhm.. tror i alle fall den er bra... har bare lest første boka, men jeg fikk lyst å lese mer, vet bare ikke hvor jeg får tak i fortsettelsen.. huff noen som vet? Endret 22. september 2005 av dundyna Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Trigun og Cowboy Bebop er jo klassikere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 kan anbefale Raxephon (tror det skrives slik). Ganske voksent plott i den. NB: man fatter ingenting de førsgte 3 episodene, så ikke la det ødelegge. det blir verdt det Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Synest at Berserk var ganske bra jeg. Synd det bare er 1 sesong. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Likte ganske godt Samurai Deeper Kyo og Scryed Endret 22. september 2005 av AssKicR Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Der finnes jo noen søte da: Bokusatsu Tenshi Dokura-chan Binchou-tan Den første lo jeg meg halvt ihjel gjennom hele 8 episodene Den andre er bare søt og uskyldig (Liker å se litt andre anime etter å ha sett slike som Chrono Crusade, .Hack, Elfen Lied, Hellsing, Tsukihime, Lain) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. mai 2006 Del Skrevet 25. mai 2006 Binchou-tan er en slik serie jeg egentlig ville vært flau over å bli tatt i å se på, men man ofte ikke kan la være å se på når man har begynt. Subbinga går tregt om dagene forresten. Forøvrig har jeg fått et lite kick på anime-fronten igjen, har sett en god del i det siste. Har vel sett en 8-10 serier i løpet av de siste par månedene. Ble nettopp ferdig med Suzuka og Karin sist, har begynt på noen av de nye. Ah Megamisama sesong 2 og The Melancholy of Haruhi Suzumiya. Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 26. mai 2006 Del Skrevet 26. mai 2006 Binchou-tan er en slik serie jeg egentlig ville vært flau over å bli tatt i å se på, men man ofte ikke kan la være å se på når man har begynt. tongue.gif Har mindre søsken så det veier nok opp. Karin er jo romantisk og morsom. Jeg har en greie for vampyrer skjønner du. Hehe Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Noir tar seg opp etterkvart, men historien er dialogdreven, så du må nok forvente eindel "lange" scener Nokre som eg anbefaler: Jin Roh Meget god historie, iblandet ein god del blod og gørr. The twelve kingdoms Episk historie basert på ein serie noveller/korte romaner. (dei er verdt å lese. Dei 2-3 første er oversatt til engelsk) crest/banner of the stars I og II (også III, men den er ikkje like god som I og II) Episk romsaga. Ikkje akkurat verdens beste tekniske kvalitet, men historien er meget god. Madlax Litt noir aktig, men imo overlegen. Kimi Ga Nozomu Eien Utrolig fin, og tildels meget trist historie excel saga morsom sak med ein usamanhengande historie, og ein av dei beste (stemme)skueslpillarane som er å oppdrive puni puni poemy excel saga på speed, crack amfetamin og rein koffein Blood, the last vampire Vampire hunter D Vampire hunter D : bloodlust Suzuka alternativ harem/romatisk/drama sak. Har ein del andre, men er for lat til å skrive meit. Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Samurai Champloo, 26 episoder, er en kjempe serie som er verdt å se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 One Piece Magical Shopping Arcade Honey & Clover School Rumble Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. mai 2006 Del Skrevet 29. mai 2006 Har sett en del anime etterhvert. Og blir mer og mer kritisk ovenfor animeer jeg ikke har sett eller hørt om. Det skal altså mer til for at jeg liker den og gidder å se mer enn 1-2 episoder. Noen andre som har problemet, evt noen tips på å slutte å være sånn? Så nettop 2 episoder av Noir som har fått 8.8/10 på animenfo. Satt og kjedet meg gjennom hele ep.2... Og mens jeg snakker om det. Noen veldig gode serier å anbefale? (ikke regn med chrno crusade, naruto, bleach, GTO, gundam seed, chobits, shura no toki, Bakuretsu Tenshi, Bleach, Ichigo 100%, Grenadier, Onegai teacher, Onegai Twins og Tsubasa Chronicle. Oi.. ble mange det.. 4527204[/snapback] Du har ikke sett Rurouni Kenshin!! skam deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå