dolbyac3 Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 hallo folkens.... trenger virkelig hjelp nå... PC`en kræsja og kjørte scandisk ved oppstart igjen... og nå er PST filen min i outlook redusert til 0k... jeg trenger virkelig hjelp. alt av mailvenner og mailer fra nesten 2 år ligger der... fil ligger der, men outlook får ikke åpnet den...kun 0k i størrelse... noen veldige gode tips? Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Hvis du kjører WinXP så kan du hvertfall prøve en systemrestore, ellers er det vel klezviruset som har det morsomt med å sette filer til 0 kb. Har du testa maskinen din for virus? Lenke til kommentar
SteelB Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har du sett om du har en fil som heter archive.pst?? I tilfelle så kan du lage en ny pst fil og så importere data ifra archive.pst Lenke til kommentar
tmx Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 skru tiden tilbake og ta backup :wink: Lenke til kommentar
dolbyac3 Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 jeg kjører ikke XP, jeg kjører Windows 2000 med alle servicepacker installert.. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 For å si det veldig enkelt; alle dataene du hadde er borte for alltid hvis du ikke har backup i enellerannen form (archive.pst (svart ja på "arkivere gamle elementer") eller annen backup... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå