Kvammis Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hentet fra en tråd om hvordan man kan skaffe billig radiator. Radiator/varmeregister fra moped og slikt skulle funke fint Sett mange vannkjølte mopedmotorer i det siste, eller? :!: BTW: Har fikset litt på teksten til #2 Org tekst var: Moped og slikt skulle funke fint smile2.gif Var kanskje ikke såå artig, men jeg trakk litt på smilebåndet.. For de som ikke vet det: Ja, det er maange "vannkjølte" mopeder Endret 19. juli 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Ikke morsomt. Person nr. 1 er bare uvitende og tror han har peiling. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Ikke morsomt. Person nr. 1 er bare uvitende og tror han har peiling. Neivel Da kan vel en snill mod få lov til å stenge tråden Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hehe, de personene er sikkert fra 2 forskjellige verdner, den ene sitter inne forann pcen og tenker på vannkjøling på noe som er i pcer. Den andre er ute å skrur. Ser humoren ja Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Tråden passer vel bedre under gullkorn enn humor? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Tråden passer vel bedre under gullkorn enn humor? Det var der den var ment, postet tydeligvis feil Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Øh.. skjønte ikke helt jeg. Mange mopeder er da vannkjølte? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Øh.. skjønte ikke helt jeg.Mange mopeder er da vannkjølte? Akkurat. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Øh.. skjønte ikke helt jeg.Mange mopeder er da vannkjølte? Feks. min? Morsomt wheeere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå