robiwan Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Jeg har kjøpt meg et leadtek 6600 AGP kort. Etter at jeg installerte det merket jeg at CPU-temp ble veldig høy. Tenkte kanskje det var fordi kortet sperret for mye av luften til CPU'en. Har derfor satt inn to kabinettvifter. Jeg instalert også XP på nytt i samme slengen, etter at systemet hadde stått idle i ca. en dag. Skulle jeg skru av maskina(for å installere kabinettviftene), når jeg skrudde på PC'en igjen da, viste skjermen ingenting. Har nå prøvd masse frem og tilbake men får ikke no bilde på skjermen med dette skjermkortet. jeg har følgende forslag som kan være grunnen til feilen: -Hovedkortetstøtter bare AGP 4x, mens kortet er AGP 8x -PSU har forliten effekt, 360W på en AMX XP(høyeste barton tror jeg), tre hardisker, en DVD-brenner og 2 x 256 ram brikker -Deffekt skjermkort. Noen som kan bekfrefte eller avkrefte noen av teoriene mine her? PS: sikkert masse skriveleifer her, er litt amper akkurat nå Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg kjører samme kort genialt i et dell kabinett, med en 250W psu.. Vil tro at kortet har tatt kvelden.. EDIT- HK mitt er 4x. Endret 19. juli 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Mistenker det på det sterkeste jeg også. Kan det være noen instillinger i BIOS som føkker opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå