Zappza Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei! Når jeg skal gå inn på en partisjon i windows får jeg opp Stasjonsbokstav: is not accessible. The file or directory is corrupted and unreadable. Dette skjedde etter jeg hadde re installert windows... Hvilket jeg klarte til slutt... Noen som kan hjelpe??? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Når jeg kjører chkdsk /f får jeg opp på stage 2 at det har oppstått en uspesifisert feil... Noen som kan hjelp pliis EDIT: fiksa litt Endret 19. juli 2005 av Zappza Lenke til kommentar
wil Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 skjønner ikke hvordan alle klarer å fucke opp partisjoner bare ved å reinstallere Windows. har aldri skjønt det. har ikke klart det enda jeg. og jeg har både mange partisjoner og MYE viktig data på diskene mine. gjør dere noe snodig under installasjonen eller? lå det mye viktig på den partisjonen som det ikke går an å komme inn på. hva hadde du gjort på den partisjonen sist du besøkte den? Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Nå funker alle partisjonene bortsett fra en, ISO partisjonen... Dette har aldri skjedd meg før Det er den jeg ikke får til og ta chkdsk /f på... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 8. august 2005 Forfatter Del Skrevet 8. august 2005 Nå har jeg funnet ut hva som er feil... Indexen er corrupted... Hvordan fixer jeg dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå