fz50 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hei. Eg har tenkt å bygge meg ein ny gaming-pc, og vil difor høyre om de har nokon anbefalingar å komme med. Her er nokon moment eg vil ha med i PC'en: - Athlon 64 (Socket 939) basert, hovedkortet bør ha SATA2, Gbit LAN, og kanskje WLAN (ikkje nødvendig). - 2 GB ram (eller er det kansje nok med 1 GB til speling?) - PCI-Express skjermkort, enten 2 stk i form av SLI eller berra ein i "vanleg" oppsett, alt etter kva som lønner seg best med tanke på pris/ytelse. Dei einaste delene eg treng å kjøpe no er CPU, hovedkort, ram og Skjermkort, resten har eg allereie klar. I tillegg bør desse komponentane ikkje koste meir enn 5000 kr, og bør komme frå ein av nettbutikkane Komplett.no, MPX.no, Netshop.no eller PSData.no Håpar på raskt svar, (som vanleg) Mvh. Jan F. EDIT: skriveleif & stygg feil ved prisantydning Endret 19. juli 2005 av fz50 Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Hei.Eg har tenkt å bygge meg ein ny gaming-pc, og vil difor høyre om de har nokon anbefalingar å komme med. Her er nokon moment eg vil ha med i PC'en: - Athlon 64 (Socket 939) basert, hovedkortet bør ha SATA2, Gbit LAN, og kanskje WLAN (ikkje nødvendig). - 2 GB ram (eller er det kansje nok med 1 GB til speling?) - PCI-Express skjermkort, enten 2 stk i form av SLI eller berra ein i "vanleg" oppsett, alt etter kva som lønner seg best med tanke på pris/ytelse. Dei einaste delene eg treng å kjøpe no er CPU, hovedkort, ram og Skjermkort, resten har eg allereie klar. I tillegg bør desse komponentane ikkje koste meir enn 5000 kr, og bør komme frå ein av nettbutikkane Komplett.no, MPX.no, Netshop.no eller PSData.no Håpar på raskt svar, (som vanleg) Mvh. Jan F. EDIT: skriveleif & stygg feil ved prisantydning Tror du skal slite med å få alt det der til under 5 k, og isåfall blir det ikke rare greiene tror jeg.. men skal gi det et forsøk https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=17307. litt over, men det er så billig somd et gikk for å få en anstendig gamer-pc Endret 19. juli 2005 av Marc91 Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 et x800xl til 2,6k knuser et 6800 så gå for d! Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 et x800xl til 2,6k knuser et 6800 så gå for d! hmm.. tenkte at han kunne kjøpe et 6800 til når han fikk råd.. Lenke til kommentar
fz50 Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 Takk før mange og gode svar *Bestille PC* Mvh. Jan F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå