Crashloop Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Noen som kan hjelpe meg med dette. Har byttet Hk og cpu og alt det der og maskinen starter opp og alt ser ut til å funke. Så når jeg da kommer meg ut på nettet så skal jeg spille ett nettspill som heter dragoncourt. Da får jeg beskjed om at jeg må laste ned java virtual machine for at siden skal vises ordentlig. Trykker på download og da hopper jeg til en side hos MS som sier at dessverre men denne downloaden er ikke lenger tilgjengelig for windows XP. Noen som vet hvor jeg finne denne JVM saken? har sett på javasoft men fant ikke no der... Lenke til kommentar
Crashloop Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 ikke vits i å svare på denne trior jeg famnt løsningen litt lenger nede på forumet.. Øya var ikke helt med.. :smile: Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 ellers kan andre folk bare gå på Sun sine hjemme sider å laste ned Java Runtime Enviormet, eller Java 2 SDK dersom du vil leke deg med litt Java programmering og :smile: Begge pakkene inneholder JVM (Java Virtual Machine) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå