Yankes Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg skal lage en login for sånn som dette: <form action="blabla.php" method="post"> Brukernavn: <br><input type="text" name="brukernavn"><br> Passord: <br><input type="password name="passord"><br> <input type="submit" value="Login"> </form> men jeg vil fjerne denne: <input type="submit" value="Login"> også vil jeg ha sånn at man bare kan skrive brukernavn og passord og trykke enter, så logges man inn. noen som vet hvordan jeg får til det Endret 19. juli 2005 av YaNkEs Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Er ikke akkurat brukervennlig å fjerne submit knappen.. Om du synes den ikke passer inn så kan du heller pynte den med litt CSS. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Ja, det gjør jeg alltid (pynter den altså) Men det er det at jeg ikke får plass til submit knappen... Alt er sitter bra, men jeg har ikke plass til den :S årker ikke utvide designet nå.. Lenke til kommentar
zokra Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Er det ikke å fjene linja da? BTW: Passer vel bedre i Web-design, HTML og CSS Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) skal prøve det.. ja fa*n. tenkte ikke på det jeg. Er mest i php forumet skjønner du. beklager.. Edit: Nei, det funka ikke... Endret 19. juli 2005 av YaNkEs Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Gi submit-knappen en klasse eller id og gi den følgende CSS-egenskaper: .knappen { display:none; } Endret 19. juli 2005 av Loomy Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 submit knappen ble borte, men jeg kom meg ingen veier når jeg trykte enter Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Fant en artikkel om emnet EDIT: Og en til som har konkret kode et stykke ned på siden. Endret 20. juli 2005 av Loomy Lenke til kommentar
w00tson Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 gjennomsiktig img som knapp ja. Nasty nasty. Husk at det bryter fullstendig med hva en bruker forventer av en login screen, og mange vil nok ikke komme seg videre. Lenke til kommentar
Yankes Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 adminlogin greia skal være uten submit knapp, men på brukerlogin greia har jeg selvfølgelig submit knapp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå