ZoRaC Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Har følgende oppsett: C D E 5Gb 6Gb 8Gb FAT32 Fat32 NTFS Win98 Diverse Win2k Jeg har tenkt å ta backup av Windows'ene. Slik at jeg kan boote fra en diskett eller.no og "gjenopprette" windowsen'e. Har prøvd med "Norton Ghost 7.5 Consumer Edition Trial", men d virker som om den tar backup av den ledige plassen oxo (?!). Bruker ikke mer enn 1-2 gb, men å ta backup til "D:" gikk ikke grunnet plassmangel... selv med "high compression" blir det akkurat for lite plass. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan gjøre det med Norton Ghost eller et annet lignende program? :smile: Edit: Skrivefeil... _________________ XP 1600+ (1,4 Ghz) 512 mb PC133 SDRAM GainWard Geforce2 Mx200 64mb m/Tv-ut IBM 40Gb 7200 RPM WD 120Gb 7200 RPM SoundBlaster Live! 5.1 [ Denne Melding var redigert av: ZoRaC på 2002-07-30 23:55 ] Lenke til kommentar
able Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Ok, er alt du har? kjøp deg en ny harddisk! 20 GB holder ikke så bra hvis du skal kjøre dualboot. Lenke til kommentar
tk-428 Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Hvor mye plass har du på "d:" før du lager image? Har du defragmentert og plassert alle data i begynnelsen av partisjonen før du lager image? Det er mulig det som skal til for å få imagefila litt mindre. Ellers burde det gå greit å kjøre dual-boot på 20Gb. Kjørte selv dual-boot på 8Gb. Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Har mere enn 20 Gb... har 120gb, men i NTFS og ghost må kjøres fra DOS, på de resterende har jeg delt opp i flere partsiojner for å ha musikk, oav. på... tk-428: D: er 6Gb og er helt tom. Har ikke defragmentert, men siden jeg bare har opprettet partisjonenen og lagt inn win98 og win2k bør vel ikke partisjonene være fragmentert? Noen som har erfaring med Ghost og kan "hjelpe" meg litt? :smile: Lenke til kommentar
ZoRaC Skrevet 31. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2002 Fant dette programmet og det ser ut til å være det jeg trenger! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå