Gå til innhold

Problemer med strømforsyning!

Anbefalte innlegg

Jeg har koblet til alt til strømforsyningen og fulgte bruksanvisningen helt, men når jeg da skulle skru på strømen så så gikk strømmen i hele leiligheten og etter på så funker ikke strømforsyningen. Kan det være en sikringen som har gått eller har jeg ødelagt hele pcen???

Det lukter ikke brent og jeg hørte ingenting når det skjedde så jeg tviler på at den er ødelagt men er ikke sikker!!

Endret av beaver
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er normalt en automatsikring i PSU'en som går. La maskinen stå avslått en stund/Trekk ut kontakten og forsøk igjen... Har skremt meg før også det der :-)

Er PSU'en kjøpt i Norge er den nok satt opp på 220V, men det kan jo tyde på at du har for mye tilkoblet kursen som PC'en er satt på om sikringen går da...

Håper det går bra!

Endret av trn100
Lenke til kommentar

nei for det som egentlig skjedde var at jeg koblet på alt og det virket helt greit, men når jeg trykket på PÅ knappen så gikk lyset i hele leiligheten og nå får jeg ikke startet den, hmmm jeg vil helst ikke åpne bokksen heller for da mister jeg garantien!!! skal jeg bare sende den tilbake til netshop eller hva kan det være????

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...