beaver Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg har koblet til alt til strømforsyningen og fulgte bruksanvisningen helt, men når jeg da skulle skru på strømen så så gikk strømmen i hele leiligheten og etter på så funker ikke strømforsyningen. Kan det være en sikringen som har gått eller har jeg ødelagt hele pcen??? Det lukter ikke brent og jeg hørte ingenting når det skjedde så jeg tviler på at den er ødelagt men er ikke sikker!! Endret 19. juli 2005 av beaver Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det er vel en bitte liten sikring inne i strømforsyningen skulle jeg tro... du kan sjekke om den er røket? Lenke til kommentar
tempo_c Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 sjekka du volt-instillinga bakpå? Står den på 110 eller noe annet enn 220 så kan du få problemer ja. Men det er vel ei lita sikring som har røket inni. Produktdatablad du kan se i? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Er normalt en automatsikring i PSU'en som går. La maskinen stå avslått en stund/Trekk ut kontakten og forsøk igjen... Har skremt meg før også det der :-) Er PSU'en kjøpt i Norge er den nok satt opp på 220V, men det kan jo tyde på at du har for mye tilkoblet kursen som PC'en er satt på om sikringen går da... Håper det går bra! Endret 19. juli 2005 av trn100 Lenke til kommentar
beaver Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 nei for det som egentlig skjedde var at jeg koblet på alt og det virket helt greit, men når jeg trykket på PÅ knappen så gikk lyset i hele leiligheten og nå får jeg ikke startet den, hmmm jeg vil helst ikke åpne bokksen heller for da mister jeg garantien!!! skal jeg bare sende den tilbake til netshop eller hva kan det være???? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Då er nok en RMA din eneste utvei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå