ovinn Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Heisann! Har tenkt på å skaffe meg et LCD-Display, men er veldig usikker på hva jeg skal ta... Har sett på denne og den her For å si det sån, så er ikke loddeskillsa mine på topp, så vil helst slippe å lodde noe... Lurte på om det måtte til noe mer enn bare denna i tillegg for å få den til å funke... Takker for alle svar! -Dj Ovin- Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Den nederste linken er feil.. det skal være den her -Dj Ovin- Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Det kit`et er komplett ja, bare å plugge det i og installere programvaren (neste gang: Bruk "Edit"-knappen ) Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Heisann! Har tenkt på å skaffe meg et LCD-Display, men er veldig usikker på hva jeg skal ta... Har sett på denne og den her For å si det sån, så er ikke loddeskillsa mine på topp, så vil helst slippe å lodde noe... Lurte på om det måtte til noe mer enn bare denna i tillegg for å få den til å funke... Takker for alle svar! -Dj Ovin- Det andre settet du linker til trenger du ikke lodde loen ting. den her Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Glemte edit-knappen, har ikke brukt den før... Oki, det var enkelt det da Takk for svar! -Dj Ovin- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå