zn00ker Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Jeg har nå gjort unna 97 taxi missions (har akkurat begynt et nytt brett fordi gjengene var litt plagsomme når jeg gjorde taxi missions) og fikk beskjed på Pageren min at det var supertaxi å få i Harwood. Men jeg husker ikke hvor Harwood ligger. Ligger det i Portland, Staunton Island eller Shoreside Vale?? Lenke til kommentar
Hittman Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Det ligger i Portland. Ligger like ved tunellen til Staunton Island. Hvis du vet hvor HEAD Radio holder til så er det like før det. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 30. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2002 Ja! Stemmer. Tusen takk :smile: Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Super-Taxi? Fortell mer er du grei Lenke til kommentar
El_PoLLa Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Quote: Den 2002-07-31 03:41, Den Polse skrev:Super-Taxi?Fortell mer er du grei det er en rød cabbie med blodige spikes-støtfangere foran og bak, jeg vet ikke om den er noe spes raskere eller noe slikt siden jeg ikke har brukt cabbie. Lenke til kommentar
Creutzfeld Jacob Skrevet 5. august 2002 Del Skrevet 5. august 2002 det er en rød cabbie med blodige spikes-støtfangere foran og bak, jeg vet ikke om den er noe spes raskere eller noe slikt siden jeg ikke har brukt cabbie. Den er litt raskere og litt diggere å styre, men ikke no spess bra...bare en kult bil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå