andre_sn Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Heisann jeg har en buss som jeg trenger å få skrapa, noen som vet noe om hvordan dette funker? Hvor jeg drar? Hva det koster eller om jeg får penger for å gi alt til skraphandlern. En liten hastesak, så hvis folk kan svare fort blir jeg veldig glad. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 trykk her. værre er det ikke. finn den som er nærmest der du bor, og ring å spør! Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du får vell tilbake vrakpanten... Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 yes.. alle stenger bare så jævlig tidlig... Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Eller ring Vazelina Bilopphøggers Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Vrakpanten på en buss må vel være betydelig høgare enn på en vanlig personbil, vel? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Får man vrakpant på buss..? Hvor stor er bussen egentlig..? Du trenger vertfall en kvittering fra Biltilsynet om at bilen er avregistrert, samt hvem som eiern (står på samma arket begge to). Lenke til kommentar
sumptrollet Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Får man vrakpant på buss..? Nei, tvert imot så må du betale for å skrote busser. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Skru den frahverandre og selg den som skrapjern. Jeg overtar gjerne motoren hvis den er i kjørbar stand og du kan transportere den til Mysen. Hvis du finner den rette skraphandleren kan det godt hende at du får noen kroner for bussen. Årsaken til at man har vrakpant på biler er at folk skal levere dem inn i stedet for bare å etterlate dem i skogen, som var (er?) vanlig i Sverige. Lenke til kommentar
andre_sn Skrevet 21. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2005 trenger no quick cash, men tror ikke jeg mekker å skru hele skiten fra hverandre. Bussen går som en kule den. Veteran og greier. Skifta girkasse, men ellers bra. Lav km.stand... Er brukt som russebuss en gang, men kan ellers brukes til alt annet å. Noen som vil ha? Billig Billig!! hehe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå