trolltolv Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei! Prøver å spille mohaa på nettet! Men får ikke logget meg på! Det står "server connection timed out" hver gang jeg prøver på en ny server! Er det noen som kan hjelpe? Fikk tips om at jeg måtte laste ned en ny patch! Men hvor skal jeg legge denne? Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kanskje brannmuren din blokkerer den porten som du bruker når du kobler deg opp mot mohaa-servere. Veit ikke helt hvilke porter som vanligvis brukes men.. Lenke til kommentar
trolltolv Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 hvordan slår jeg av brannmuren da? Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Windows XP er en innbygget som du skrur av på kontrollpanel... Viss du har Norton Antivirus 2005 må du tillate programmet der! Og du må kanskje åpne porter i selve modemet, sette opp NAT server og brannmur der! Hvilke porter går Mohaa på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå