vizit Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Skaffet nettopp Et trådløst router : Wireless Broadband Router WBR 7011b Et trådløst nettverkskort: SKYR@CER PRO PCI 154 Problemet er at nettverkskortet finner ikke routeren. Kjøpte det fra elkjøp (B-vare). Har pcen ved siden av routeren nå og nettverkskortet finner ikke routern likevel :/ Trenger hjelp fort! Takk. Endret 19. juli 2005 av vizit Lenke til kommentar
tempo_c Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Har samme problemet med en liknende B-vare fra Elkjøp. Routeren er en Topcom Skyr@cer WBR 254G, og med den fulgte en USB-dongle som heter Skyr@cer Wireless USB STICK 54 mbps V.2 Har problem med utrolig dårlig fart, elendig signalstyrke og ustabilitet på nettet. Kablet nett fungerer utmerket gjennom routeren. Anyone? Settet jeg plages med Endret 19. juli 2005 av tempo_c Lenke til kommentar
vizit Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Hadde akkurat samme problem som deg,byttet det i dag. Siden USB stickern ikke virket i hele tatt. Kanskje du har kjøpt min Lenke til kommentar
tempo_c Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvordan fant du ut at den var dårlig? Har ingen annen å teste med. Har du en annen du vil anbefale da? Lenke til kommentar
vizit Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Usb dingsen sluttet bare å virke. Derfor kjøpte jeg et nettverkskort istedenfor,men det ser ut som at jeg må bytte den. Ingen som vet hva problemet er? Endret 19. juli 2005 av vizit Lenke til kommentar
tempo_c Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 kan det være at routeren er dårlig? SOm sagt, kablet nett fungerer utmerket, både med WAN og uten. Men det rare er jo at jeg får inn et signal, selv om det bare ligger på første streken i styrke. Stabiliteten er jo en annen sak Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 kan det være at routeren er dårlig? SOm sagt, kablet nett fungerer utmerket, både med WAN og uten. Men det rare er jo at jeg får inn et signal, selv om det bare ligger på første streken i styrke. Stabiliteten er jo en annen sak 4526682[/snapback] Muttern har samme nettet, funker 100% stabilt via trådløst når jeg og dama er på besøk og bruker laptopene våre. Er rett og slett den elendige usb dongelen som suger maks. Skal sette i et pci wlan kort i pcen hennes nå og regner med det vil fikse problemene. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Kankje den ikke støtter frekvensen? Den ene dataen vår kan ikke hente inn nettverk på kanal 11-13 Lenke til kommentar
hiper Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 kan stemme dette som pepsico sier noen wlan kort støtter ikke kanaler over 11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå