Spirre Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Si meg Spirre, kom jævelskapet med noen "famous last words", unnskyldning eller? 5719468[/snapback] hva mener du? 5719567[/snapback] Det er visst vanlig høflighet ifm. henrettelser å gi den dømte noen vanlige rettigheter 5720855[/snapback] hehe da er jeg med. nei jeg tror ikke vi sa så mye i det hele tatt, vi var mest opptatt med å le oss skakke Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noe som burde prøves.. selv gjort detta xx antall ganger..: Ta 2-4 bil batterier sammenkoblet i serie.. ta en komplett pc, helst med AT strømforsyning siden ATX ikke er like gøy.. finn 1 stk drev kontakt som ikke er i bruk, klipp en rød og en svart kabel, koble til batteriene på disse 2 kablene det ender med masse røyk, flammer i forskjellige farger, kort som tar fyr, kondensatorer som eksploderer osv bare pass opp for kortsluttninger mot batteriene ellerså kan det ende med smell ifra dem å det er ikke trygt har jeg hørt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noe som burde prøves.. selv gjort detta xx antall ganger..: Ta 2-4 bil batterier sammenkoblet i serie.. ta en komplett pc, helst med AT strømforsyning siden ATX ikke er like gøy.. finn 1 stk drev kontakt som ikke er i bruk, klipp en rød og en svart kabel, koble til batteriene på disse 2 kablene det ender med masse røyk, flammer i forskjellige farger, kort som tar fyr, kondensatorer som eksploderer osv bare pass opp for kortsluttninger mot batteriene ellerså kan det ende med smell ifra dem å det er ikke trygt har jeg hørt 5768488[/snapback] Putt pcèn i den elektriske stol Watch out "dead pc walking"! :!: Lenke til kommentar
Sylvarius Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ingen som har en D-Link DI-624+ dem vil skyte?... //Sylvarius Lenke til kommentar
Booz Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Jeg skal ta live av min Q-tec 400W, Dual Fan som bråker minst 30db. Tenkte og avlive den med et slug skudd på 5m hold Noen interesse for at dette skal filmes? Lenke til kommentar
Liquid_Crystal Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 fiiilme! Vi skal kanskje ta livet av en gammel fujitsu siemens. Har tenkt å koble den til boote den også tenne på den. Lurer på hvor lenge den holder seg. Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Her er en gammel Astec strømforsyning som er "bygget om" fra vanlig ATX til "Micro-ATX" (eller noe sånt). Verktøy: Gaffeltruck. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 bilde 6: dette logitech tastaturet var opphavet til denne ideen og har plaga meg lenge. det levde sitt eget liv og styrte mediaknappene sine som det selv ville. det var deilig å avlive det Det er jo go'tastaturet mitt ... 4526793[/snapback] Samma her :-P Forresten håper de rydda vekk søpla etter seg også.. :-D Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 28. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2006 (endret) jada vi rydda dvs det lå jo en haug med taster spredd utover da, som vi verken fant alle av eller gadd å leite etter, men alt av de større tinga ble fjerna. Endret 4. april 2006 av Spirre Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Hehe, morsom tråd denne. Trist vi ikke tok noen bilder av alle maskinene vi knuste på de mest horrible vis på den gamle databutikken jeg jobbet i Skal forøvrig finne noen bilder av en Strømforsyning skutt av en Glock 17, 9mm. Ble noen kunstneriske hull Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg var nede på Elkjøp og "rappet" en mikrobølgeovn fra containeren der. En ny sikring, så virket den. Så var det frem med et par bæreposer med diverse gamle kretskort. Det er litt stilig når man får RAM-brikker til å lyse eller når det står flere centimeter lange stikkflammer opp fra prosessoren på et gammelt skjermkort. Hvis man lar det ligge lenge nok begynner kondensatorene å eksplodere med kraftige smell. Lyspærer og CD/DVD-plater (helst selvbrente) er også tøft. Det blir ganske mye røyk, flammer og lukt ut av dette, så det er en uteaktivitet. Jeg klarte å drepe mikrobølgeovnen tilslutt, for det var noe som ble liggende å brenne inni der, så tilslutt så det "pang" også var det ikke noe vindu i døren lenger... Til de som vil prøve dette: Prøv ALDRI å få en mikrobølgeovn til å gå med døren åpen eller med manglende deksler, vinduer el. Mikrobølger på avveie er farlig. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Her er en gammel Astec strømforsyning som er "bygget om" fra vanlig ATX til "Micro-ATX" (eller noe sånt). Verktøy: Gaffeltruck. 5772824[/snapback] Hihi Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Spirre: Det ser ut som om du har mistet jobben eller noe (eller for mye red bull) Men fett var det larschroe: Genialt Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Spirre: Det ser ut som om du har mistet jobben eller noe (eller for mye red bull) Men fett var det 5955319[/snapback] eh....ikke helt... skal prøve å få til noe mer av det samme til sommern Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Det må du. Kan jo bruke et annet våpen da. Har ikke peil på våpen, men noe kraftig Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 308 mauser er fullt mulig at blir brukt, men skal også prøve å skaffe en .44 magnum (tønnepistol/sixshooter) Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Det har jeg tenkt på manger ganger. Bare synd jeg ikke har jo våpen En dremel gjør skade, men blir liksom ikke like tøft Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Tastaturfight? Ikke-trådløs mus+sykkel. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 1. juni 2006 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Det har jeg tenkt på manger ganger. Bare synd jeg ikke har jo våpen En dremel gjør skade, men blir liksom ikke like tøft 6105725[/snapback] Hva med slegge? Har en håndslegge på 1.5kg, den er aldeles ypperlig til å få ut litt frustrasjon med. Tung nok til å gjøre skikkelig skade, lett nok til at du ikke trenger være hulken for å få svingt deg skikkelig. For ikke å snakke om at du slipper å få terrorpolitiet inn vinduet fordi naboungene har sett deg med våpen... Endret 1. juni 2006 av Kahuna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå