dominus Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 tydeligvis at politiet utgir våpenlisens til folk som ikke skulle hatt en.. trist, tragisk og fullstendig meningsløst.. erfarne skyttere driver IKKE med sånt tull.. virker mer som om noen unggutter kan ha tyvlånt pappa sin hagle.. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg slapp pcen fra taket på en 10 etasjes bygning Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 tydeligvis at politiet utgir våpenlisens til folk som ikke skulle hatt en.. trist, tragisk og fullstendig meningsløst.. erfarne skyttere driver IKKE med sånt tull.. virker mer som om noen unggutter kan ha tyvlånt pappa sin hagle.. 5649737[/snapback] For det står nemlig i våpenlisensen (jeg siterer): "Du får under ingen omstendighet lov til å bruke våpenet til noe som helst som kan oppfattes som morsomt, av deg selv, eller noen andre i hele verden" Så det så!! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 tydeligvis at politiet utgir våpenlisens til folk som ikke skulle hatt en.. trist, tragisk og fullstendig meningsløst.. erfarne skyttere driver IKKE med sånt tull.. virker mer som om noen unggutter kan ha tyvlånt pappa sin hagle.. 5649737[/snapback] ungutter...22 og 25 år, vet hva de driver med, har god trenging med trygg skyting fra barndommen, fikk lov til å låne halga. hadde det ikke vært for at det regna litt så hadde pappa kanskje blitt med og fyrt en runde elle rot selv neida seriøst, skjønner hva du mener og forstår din bekymring, men noe moro får man da ha med gamle compaq deler? Lenke til kommentar
dominus Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 neida seriøst, skjønner hva du mener og forstår din bekymring, men noe moro får man da ha med gamle compaq deler? 5650042[/snapback] jeg slapp min ned fra 5etg i en tom container i bakgården på jobben.. det gjorde godt for meg.. Lenke til kommentar
Eudora Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Hmm vi har jo disse befalene i forsvaret som leker med TV, kansje vi kunne få dem til å ha et lite innlegg her ? Forsvaret har jo nok datautstyr som ikke er i bruk lenger Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) funka den 500gb hardisken? edit: var vist MB ig ikke gb Endret 7. mars 2006 av dudee Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2006 hehe det er MB ja. jeg tror kanskje den funka sånn halvveis. men den drepte en gang i tida alt av filer som lå lagra på den under en scandisk (resiza alle filene) så da synes jeg den fortjente en ladning Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 hehe det er MB ja. jeg tror kanskje den funka sånn halvveis. men den drepte en gang i tida alt av filer som lå lagra på den under en scandisk (resiza alle filene) så da synes jeg den fortjente en ladning 5714958[/snapback] ja, jeg kan se den fortjente det hadde knust selvom den funka Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 proft dette:) arg kan alle "politisk-korrekte" folk drite å dra. vi får da ha d litt gøy på bygda, og gi oss våpen! det er ikke vi som dreper uansett. ikke selg kniver i oslo sentum feks! Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 gå på break.com og kikk igjennom filmklippene. Der finner du en tysk unge som klarer dette helt fint. stakkars tastaturet hans. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Si meg Spirre, kom jævelskapet med noen "famous last words", unnskyldning eller? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hvorfor er det ingen som har blitt kvitt data deler ved hjelp av dynamitt :!: Blir jeg nødt til å legge ut bilder selv?? Noen her må da ha filmer evt, bilder av destruskjon........er jo kjett å skyte og knuse de hele tia :!: BTW: Det er da litt artig å sende en 100kg multifunksjons maskin ut av 2. etasje.....men sprenge den ville vært bedre Endret 8. mars 2006 av darkz Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 8. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2006 Si meg Spirre, kom jævelskapet med noen "famous last words", unnskyldning eller? 5719468[/snapback] hva mener du? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Si meg Spirre, kom jævelskapet med noen "famous last words", unnskyldning eller? 5719468[/snapback] hva mener du? 5719567[/snapback] Han mener sikkert banning, forbannelser etc. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvorfor er det ingen som har blitt kvitt data deler ved hjelp av dynamitt :!: 5719510[/snapback] Vil tro det er fler som har tilgang til skytevåpen enn dynamitt, dessuten blir det vel ikke noe særlig igjen å ta bilde av? (hvis jeg finner det gamle kjemisettet mitt så tror jeg at jeg skal ha nok krutt der til å ødelegge noe...bare legge til litt bensin for effektens skyld ) Blir jeg nødt til å legge ut bilder selv?? 5719510[/snapback] Sett i gang! Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg kastet et par skjermer her om dagen: Først ut var en tragisk 14" Olivetti med et forferdelig "tåkete" bilde: Den landet med den riktige siden ned. Bakdekselet løsnet og hele skjermen sparatt opp igjen og landet 4 meter fra der jeg stod. All innmaten var røsket løs fra chassiset og den helt bakerste delen på bilderøret knuste. Neste var en 17" ADI ProViste som manglet den røde strålen. Den landet med fronten ned, så hardt at bilderøret kollapset. Bakdekseled løsnet på denne også. Fronten på bilderøret var uskadet etterpå, så derfor: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Si meg Spirre, kom jævelskapet med noen "famous last words", unnskyldning eller? 5719468[/snapback] hva mener du? 5719567[/snapback] Det er visst vanlig høflighet ifm. henrettelser å gi den dømte noen vanlige rettigheter Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Jeg trodde "famous last words" var noe av typen "hvem vil se meg henge etter fingrene fra brua over motorveien". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Joda! i likhet med siste opptak fra romfergen Challenger: Nå tar vi gutta oss en høneblund og lar jentene overta styringen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå