Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1


Spirre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tydeligvis at politiet utgir våpenlisens til folk som ikke skulle hatt en.. trist, tragisk og fullstendig meningsløst..  erfarne skyttere driver IKKE med sånt tull.. virker mer som om noen unggutter kan ha tyvlånt pappa sin hagle..

5649737[/snapback]

 

For det står nemlig i våpenlisensen (jeg siterer): "Du får under ingen omstendighet lov til å bruke våpenet til noe som helst som kan oppfattes som morsomt, av deg selv, eller noen andre i hele verden"

 

Så det så!!

Lenke til kommentar
tydeligvis at politiet utgir våpenlisens til folk som ikke skulle hatt en.. trist, tragisk og fullstendig meningsløst..  erfarne skyttere driver IKKE med sånt tull.. virker mer som om noen unggutter kan ha tyvlånt pappa sin hagle..

5649737[/snapback]

ungutter...22 og 25 år, vet hva de driver med, har god trenging med trygg skyting fra barndommen, fikk lov til å låne halga.

 

hadde det ikke vært for at det regna litt så hadde pappa kanskje blitt med og fyrt en runde elle rot selv ;)

 

neida seriøst, skjønner hva du mener og forstår din bekymring, men noe moro får man da ha med gamle compaq deler?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hvorfor er det ingen som har blitt kvitt data deler ved hjelp av dynamitt :!:

Blir jeg nødt til å legge ut bilder selv?? :)

 

Noen her må da ha filmer evt, bilder av destruskjon........er jo kjett å skyte og knuse de hele tia :!:

 

BTW: Det er da litt artig å sende en 100kg multifunksjons maskin ut av 2. etasje.....men sprenge den ville vært bedre :D

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen som har blitt kvitt data deler ved hjelp av dynamitt :!:

5719510[/snapback]

Vil tro det er fler som har tilgang til skytevåpen enn dynamitt, dessuten blir det vel ikke noe særlig igjen å ta bilde av?

 

 

(hvis jeg finner det gamle kjemisettet mitt så tror jeg at jeg skal ha nok krutt der til å ødelegge noe...bare legge til litt bensin for effektens skyld :innocent: )

 

Blir jeg nødt til å legge ut bilder selv?? :)

5719510[/snapback]

Sett i gang! :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg kastet et par skjermer her om dagen:

 

Først ut var en tragisk 14" Olivetti med et forferdelig "tåkete" bilde:

post-78247-1141827743_thumb.jpg

Den landet med den riktige siden ned. Bakdekselet løsnet og hele skjermen sparatt opp igjen og landet 4 meter fra der jeg stod. All innmaten var røsket løs fra chassiset og den helt bakerste delen på bilderøret knuste.

 

Neste var en 17" ADI ProViste som manglet den røde strålen.

post-78247-1141827760_thumb.jpg

Den landet med fronten ned, så hardt at bilderøret kollapset. Bakdekseled løsnet på denne også. Fronten på bilderøret var uskadet etterpå, så derfor:

post-78247-1141827766_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Si meg Spirre, kom jævelskapet med noen "famous last words", unnskyldning eller? :hmm:

5719468[/snapback]

hva mener du?

5719567[/snapback]

 

 

Det er visst vanlig høflighet ifm. henrettelser å gi den dømte noen vanlige rettigheter :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...