Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1


Spirre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt tidligere skjøt jeg et par skudd mot en annen disk, der traff jeg også midt i spindelen på ett av dem. Men det var liggende.

 

Jeg prøvde nylig å skyte på en disk (dekselet intakt) med kaliber .22 på en innendørs 15-metersbane. Disken fikk bulker som var ca 1 cm dype. En SIMM-modul fikk også smake bly, hørte at minnebrikkene fløy veggimellom i det kula traff :)

Bilder av denne skytingen + eventuelle andre framtidige hardware-skytinger kommer før eller siden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

haha! Sweet :D

 

 

Slemmeste jeg har gjort med none hardware deler, var da jeg var n00b å bygde pc for første gang :) Fulgte manualene 110% og de var på Engelsk, med andre ord: Flippe bryteren til 110 på PSU, Det smalt det! Faktisk gikk hovedsikringa i huset, å den kon røyk ut av pc-en.

 

 

Da gikk jeg ut på gata, slengte strømforsyninga ned i asvalten ca 10 ganger å heiv den :) Var ganske frustrert fordi jeg trodde at nå var hovedkortet eller prosessor kortsluttet :) Men slapp unna med PSU!

Lenke til kommentar
haha! Sweet :D

 

 

Slemmeste jeg har gjort med none hardware deler, var da jeg var n00b å bygde pc for første gang :) Fulgte manualene 110% og de var på Engelsk, med andre ord: Flippe bryteren til 110 på PSU, Det smalt det! Faktisk gikk hovedsikringa i huset, å den kon røyk ut av pc-en.

 

 

Da gikk jeg ut på gata, slengte strømforsyninga ned i asvalten ca 10 ganger å heiv den :) Var ganske frustrert fordi jeg trodde at nå var hovedkortet eller prosessor kortsluttet :) Men slapp unna med PSU!

5454903[/snapback]

:lol:

Lenke til kommentar

Tja, har vel slått i hjel en laptop 3 ganger, etter 2. gangen prøvde jeg å feste en lapp på den der det sto "ikke slå meg!" men.. det ble en 3. gang også som sagt. Men akkurat nå sitter jeg på laptopen og har ikke slått den på 5 måneder :)

 

Var en server her som ikke ville gjøre som jeg sa så jeg gikk inn på serverrommet og slo den så den mista strømmen elns og filsystemet på disken fucka seg.

 

Edit: har i noen tilfeller også slått et tastatur, men da er det stort sett føttene under som gir seg. Har aldri "drept" et tastatur, unntatt et inne på serverrommet, da slo jeg vel en server med tastaturet, eller slo det i bordet elns så det spruta taster rundt.

 

Har btw slutta å slå servere nå :p

Endret av Iguil
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...