B.H.H Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tøft! Dette må jeg også prøve når jeg får min Remington 870 super magnum om et par uker Har en god del gamle datadeler liggende å slenge Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Koste meg med en gammel 150W psu, 16x CD-spiller, hundre år gammel Pioneer 8-track og et spett her for noen dager siden.. Døden over canon som presterte å dø Ixus750 i posten, så kan jeg legge ut bilder av neste prosjekt Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Første post; "Halge" Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2005 hva mener du? hagle er da et fint redskap til å bruke på data utstyr? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Rå kraft er det gøyeste lempe kaste, sparke (ikke slå, gjør bare vondt) Hoppe på u name it... Blir litt groteskt når du avliver den en slik human måte Delene skal få lide for alt jævelskapet de har lagd for deg. Saktepinig! Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Oi nå må jeg få meg våpentillatelse her Jeg har en haugh med skrot, pluss masse dritt fra skolen som er utgått. Vet at de ikke har påført meg så mye faenskap at det blir personlig, men jeg kan jo altis gjøre det til min vendetta, og hevne meg for alle de stakkarsene som har holdt ut med gammalt utstyr på skolen. Har bare kastet litt rundt på kabinetter før, men jeg gikk løs på blokkfløyten min når jeg var ferdig i 7.kl det var så herlig å slå den stygge fløyten om og om igjen med en stor slegge! Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Hagle er kanskje ikke så dumt. Nå som blyhagl har blitt forbudt har jeg plutselig masse ammo jeg ikke får brukt Så gjelder det bare å finne et egnet sted, tror ikke kjelleren er rette stedet. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Gikk løs på en ISDNboks med rifle for ett års tid tilbake.. min mor sin.. den var ikke helt god på slutten så jeg tok knekken på den Endret 18. oktober 2005 av HiTeCk Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 Haha, dette må prøves! Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) En disk jeg skaut med AG3 for god stund siden note the melted metal oppe til venstre (resten ute av fokus, i know.. ) Pene rene hull. Delicate product, handle with care. Endret 19. oktober 2005 av Roskov Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Dere tok floppy'en Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 ja så klart Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Husk at hardisker er oppfunnet av det amerikanske forsvaret og er laget med hensyn på å tåle en til tre atombomber. Nå skal det da sies at kravene er redusert en smule, til å være skuddsikre mot luftgevær. Ikke hagle og andre grovkaliber. Men for 10 år siden hadde det ikke vært mulig å skyte dem i stykker. Kravet om min skudsikkerhet mot luftgevær kom 15. desember 2000 i paragraf 2.a6.3. Av denne grunn kan de være vankelige å ødelegge. Kuul tråd.... Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 19. oktober 2005 Del Skrevet 19. oktober 2005 Lite kult at plata *smeltet* rundt ene kulehullet :!: Kanskje jeg skal bruke ild & varme på en gammel disk? (jeg jobber i en IT-avdelingen og har nesten uendelig tilgang på gammalt ræl) Tror jeg har noen magnesiumstrimler liggende et sted...dritten brenner med 2000 grader Eller kanksje jeg skal benytte anledningen til endelig å få laget meg en liten dose Thermite Tror det brenner med ca 5000 grader . Det blir saker på en gammel disk Lenke til kommentar
Backbone Skrevet 21. oktober 2005 Del Skrevet 21. oktober 2005 Hvor kjøpte du "thunderking"? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2005 sverige. men desverre så er det sånne pinge kinger, da de gode gamle er forbudt i sverige også nå Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 14. desember 2005 Del Skrevet 14. desember 2005 sverige. men desverre så er det sånne pinge kinger, da de gode gamle er forbudt i sverige også nå 5038458[/snapback] Da kjøper du en av de svære dyre med pinne og lemper inni Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 Haha, genialt på fun Lenke til kommentar
Wayshot Skrevet 18. desember 2005 Del Skrevet 18. desember 2005 (endret) Ser at denne tråden er litt gammel og har nylig blitt bumpet frem. Utrolig at jeg ikke har oppdaget den før... Men uansett, siden jeg er aktiv skytter og har tilgang på ymse våpen og ammo, har jeg spandert noen kuler på diverse gammel hardware. I påska tok jeg turen til en skytebane med hardware, en Sauer 200 STR banerifle og noe 6.5x55-ammo. All skyting ble gjort på 100 meter. 3Com EtherLink 509b som ikke fungerte. Det fikk fire skudd, men jeg traff ikke nettverkskontrolleren Iomega Ditto 2GB floppy-tape. Fikk den gratis, men den raserte to taper, så da ble den avrettet ved skyting. AOpen AX63 Pro. Dette hovedkortet hadde jeg i PC'n min i ca tre år, men var ikke helt stabilt. Legg for øvrig merke til fulltreffet midt i northbridge'n. VIA-brikkesett fortjener ikke bedre Gammelt ATI mach32 VL-bus-grafikkort. Ble for leeenge siden testet i en 486-maskin, funket ikke. Til slutt: En venn av meg prøvde også litt hardware-skyting. Han la i vei et skudd midt i spindelen på en 730 MB Quantum-disk - i STÅENDE skytestilling. Imponerende Dekselet på disken var for øvrig fjernet før skytinga. edit: Fjernet et par småfeil. Endret 18. desember 2005 av Wayshot 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå