Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1


Spirre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oi nå må jeg få meg våpentillatelse her :(

Jeg har en haugh med skrot, pluss masse dritt fra skolen som er utgått.

 

Vet at de ikke har påført meg så mye faenskap at det blir personlig, men jeg kan jo altis gjøre det til min vendetta, og hevne meg for alle de stakkarsene som har holdt ut med gammalt utstyr på skolen.

 

Har bare kastet litt rundt på kabinetter før, men jeg gikk løs på blokkfløyten min når jeg var ferdig i 7.kl

det var så herlig å slå den stygge fløyten om og om igjen med en stor slegge! :evil:

Lenke til kommentar

Husk at hardisker er oppfunnet av det amerikanske forsvaret og er laget med hensyn på å tåle en til tre atombomber. Nå skal det da sies at kravene er redusert en smule, til å være skuddsikre mot luftgevær. Ikke hagle og andre grovkaliber.

 

Men for 10 år siden hadde det ikke vært mulig å skyte dem i stykker.

Kravet om min skudsikkerhet mot luftgevær kom 15. desember 2000 i paragraf 2.a6.3.

 

Av denne grunn kan de være vankelige å ødelegge.

 

Kuul tråd.... :D

Lenke til kommentar

Lite kult at plata *smeltet* rundt ene kulehullet :!:

 

 

Kanskje jeg skal bruke ild & varme på en gammel disk? (jeg jobber i en IT-avdelingen og har nesten uendelig tilgang på gammalt ræl) Tror jeg har noen magnesiumstrimler liggende et sted...dritten brenner med 2000 grader :cool: Eller kanksje jeg skal benytte anledningen til endelig å få laget meg en liten dose Thermite :cool::cool::cool: Tror det brenner med ca 5000 grader . Det blir saker på en gammel disk :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser at denne tråden er litt gammel og har nylig blitt bumpet frem. Utrolig at jeg ikke har oppdaget den før...

 

Men uansett, siden jeg er aktiv skytter og har tilgang på ymse våpen og ammo, har jeg spandert noen kuler på diverse gammel hardware. I påska tok jeg turen til en skytebane med hardware, en Sauer 200 STR banerifle og noe 6.5x55-ammo. All skyting ble gjort på 100 meter.

 

 

3Com EtherLink 509b som ikke fungerte. Det fikk fire skudd, men jeg traff ikke nettverkskontrolleren :thumbdown:

3c509.jpg

 

 

Iomega Ditto 2GB floppy-tape. Fikk den gratis, men den raserte to taper, så da ble den avrettet ved skyting.

tape2.jpg

 

 

AOpen AX63 Pro. Dette hovedkortet hadde jeg i PC'n min i ca tre år, men var ikke helt stabilt. Legg for øvrig merke til fulltreffet midt i northbridge'n. VIA-brikkesett fortjener ikke bedre ;)

ax63pro.jpg

 

 

Gammelt ATI mach32 VL-bus-grafikkort. Ble for leeenge siden testet i en 486-maskin, funket ikke.

ati.jpg

 

 

Til slutt: En venn av meg prøvde også litt hardware-skyting. Han la i vei et skudd midt i spindelen på en 730 MB Quantum-disk - i STÅENDE skytestilling. Imponerende :D

Dekselet på disken var for øvrig fjernet før skytinga.

spindeltreff.jpg

 

edit: Fjernet et par småfeil.

Endret av Wayshot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...