Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 hadde vært moro å sett den filmen ja. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) filmen ligger på en teip som ligger i et kamera som ikke tilhører meg (alt sammen ligger hos en kamerat av meg), desuten ville den fila vert ALT for stor til og laste opp på forumet. Men jeg kan jo prøve og få lurt han ned hit med kamerat sitt lik att jeg får den over her, men da mangler jeg fortsatt hosting plass (fila blir nok ganske stor). Edit: skal opp til han etterpå for og prøve og få brent det ut, Kan hende vi brenner et defekt X800XT kort snat også. Hvis noen har hostingplass er det bare og si i fra Endret 7. oktober 2005 av Brusfantomet Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 det går vel ann å komprimere filmen vel? Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Nå finner kameraten min ikke den tapen med filmen på da, men han har lovt meg og lete etter den. Det går sikkert an og komprimere den, men jeg har en følelse at selv ikke uhark vil få den under 256 k grensa som er på filvedlegg her på forumet. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 den trenger da ikke bli så liten. så lenge det er snakk om et fornuftig antall mb per minutt film så kan den gjerne være på et par hundre mb eller mer for min del. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Mye sinne ute å går ser eg.... Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 som jeg sa flere ganger tidligere i tråden, dette var mest for å ha det moro for min del. kan dog ikke bekrefte at det gjelder de andre som har posta sine måter å "begrave" hardware på. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 bilde 6: dette logitech tastaturet var opphavet til denne ideen og har plaga meg lenge. det levde sitt eget liv og styrte mediaknappene sine som det selv ville. det var deilig å avlive det Nei! Ikke det Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 jo tenk det. du hadde gjordt det samme dersom du opplevde de samme problema som jeg hadde. men det var et bra tastatur til det fikk sitt eget liv ja, enig i det. nå sitter jeg med mx3100 pakka, og den er enda bedre Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Spirre: Åssen i svarte kunne du knuse det tastaturet! det er jo det beste tastaturet som noen gang er blitt laget! Men eg har knust noen pcer jeg og, med hammer Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Spirre: Åssen i svarte kunne du knuse det tastaturet! det er jo det beste tastaturet som noen gang er blitt laget! Men eg har knust noen pcer jeg og, med hammer wahhhh?? det er det jævligste tastaturet som finns vis man bruker den sammen med en mus så klikker musa og tastaturet plus den drit programvaren som følger med Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Spirre: Åssen i svarte kunne du knuse det tastaturet! det er jo det beste tastaturet som noen gang er blitt laget! Men eg har knust noen pcer jeg og, med hammer wahhhh?? det er det jævligste tastaturet som finns vis man bruker den sammen med en mus så klikker musa og tastaturet plus den drit programvaren som følger med ikke si at et tastatur i den eneste serien med nyttige hutrigknapper er dritt. Ingenting i veien med programvaren Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg tenkte mer på den med tråd, Logitech navigator SE Men mitt Mediakeyboard Elite er vel så bra Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Spirre: Åssen i svarte kunne du knuse det tastaturet! det er jo det beste tastaturet som noen gang er blitt laget! Men eg har knust noen pcer jeg og, med hammer jeg fkk et msn virus som bugga hele pc'en. omtrent samtidig fikk plutselig tastaturet det for seg å styre sine egne mediaknapper. dvs, å starte alt som kunne startes av media knappene når det selv ville, og når jeg selv prøvde å bruke de så var home blitt til favoritter, play var stopp og media var mute osv... selv formatering, resetting av tastaturet, med og uten drivere hjalp ikke det spor. om det var selve viruset som gjorde dette vet jeg ikke 100% sikkert, mene det skjedde rimelig samtidig med at det kom. uansett så blei jeg så lei at jeg ga det en ladning hagl. det lå taster spredd over hele sandtaket etterpå :!: han kompisen min som var med på dette hadde en 15" crt skjerm for noen år sia som han hadde en del problemer med. en dag gikk han lei, forsvant ut i garasjen, henta en 5kilos slegge, gikk tilbake på rommet og "mista" slegga oppå skjermen Endret 7. oktober 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Det herligste jeg har gjort med en pc er når jeg lempet ut p3'en min utenfor et stup og så den ble kunst fra stein til stein til stein og KLASK i bakken :D:D:DD::DD:D:D Det var for svarte meg noe av det gøyeste jeg noen gang har gjort. Lo så jeg grein Den hadde plagd meg i noen par år så jeg ble drit lei tilslutt. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Det herligste jeg har gjort med en pc er når jeg lempet ut p3'en min utenfor et stup og så den ble kunst fra stein til stein til stein og KLASK i bakken :D:D:DD::DD:D:D Det var for svarte meg noe av det gøyeste jeg noen gang har gjort. Lo så jeg grein Den hadde plagd meg i noen par år så jeg ble drit lei tilslutt. haha Endret 17. november 2005 av Lar5 Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 På skolen (VK1 Elektronikk) hadde vi et prosjekt (som vi selv kom på) der vi skulle finne ut hvor mye div. pc komponenter tåler. Så vi tok og rasket sammen masse gamle pcdeler og bygde pc av det. (uten kabinett) Det første vi gjorde var å åpne hdd og sette i gang pcen, så tok jeg frem vannflaska mi Ble sprell det, først litt vann på selve platen, det sprutet vann overalt, var jo tross alt 5400 rpm. Deretter tok jeg sikte på kontroller brikken som styrer hodenes posisjon over platene, det ente med at hodene tok selvmord ved å denge seg inn mot midten der platene er skrudd fast :!: Etter det ville ikke pcen boote De andre delene var ikke så morsomme å ha vann på, ble stort sett enten svart skjerm eller at pcen slo seg av. Til slutt testet vi ut den beryktede 110V bryteren Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Lar5 Terapi kalles det TERAPI!! hehe... Det som var litt surt var at seinere fant jeg ut at det mest sannynligvis var en litt defekt ram som lagde bråket Menemen jeg angrer nå ikke... Bare at jeg ikke filmet episoden. :!: Lenke til kommentar
Innos Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Har knust utallige brenne cder emd slegge for brenninga gikk til helvete. Vet ikke om jeg har kasta den gamle pcen. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hehe.. Har nok gått med noen titalls brenneCd-er, ja... Savner det, tror nesten jeg må ta en nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå