Spirre Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 er faktisk imponert over at salongen klarte å lage hull i plata jeg Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Topplokket består av to tynne lag metall, der kula traff tett inntil andre solide deler så revnet lokket, der den traff åpne felter så ble det bare en alle tiders bulk. Kassa til disken er laget av støpegods og ikke på langt nær like seig, der sprutet delene når jeg traff skikkelig. Selve disken fikk bare indirekte treff siden lokket/kassa tok det meste av støyten men jeg mistenker at det kan bli en og annen sektorfeil her Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Detalj fra diskoverflaten... Endret 14. september 2005 av Kahuna Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) hehehe nice arbeid det der. tror nok at den disken kan bli vanskelig å bruke. jeg skulle ha åpna den disken jeg putta en ladning hagl i og sjekka åssen den så ut inni Endret 14. september 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Eg berre lurar...kvifor he ikkje trådstarter tatt alle bilda inne på eit innlegg i staden for å ha dei spredt utover 12?? For å få fleire innlegg?? Eller dette er no OT-baren det. Endret 17. september 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Eg berre lurar...kvifor he ikkje trådstarter tatt alle bilda inne på eit innlegg i staden for å ha dei spredt utover 12??For å få fleire innlegg?? Eller dette er no OT-baren det. Trolig fordi man kun kan ha et vedlegg per innlegg. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 jepp fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg kunne ha alle på samme posten Lenke til kommentar
detz Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) sjukt :!: Endret 17. september 2005 av detz Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Spirre Skrevet 17/09/2005 : 18:26jepp fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg kunne ha alle på samme posten Oi da..min feil. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 no problemo. om du finner ut så si i fra da, kjekt å vite Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 er ikke så vanskelig å trøkke allt i ett innlegg, er bare å ha en evt. server stående og skrive etc. =) Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 joda, mene jeg har ikke mulighet til det Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Siden vi snakker om og få ut raseri. Har et anna bilde hvor alt er helt retta ut men.. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 hehe jeg gjorde det nå mest fordi jeg hadde lyst da, jeg blir ikke så sinna at jeg knuser ting. i alle fall ikke dyre fine ting som fungerer. men litt moro med gamle deler må man få lov til å ha Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 "Fordi de fortjener det" Har en gammel strømforsyning som *ikke* skal kastes før den er forskriftsmessig avrettet. Resten av pcen er kastet/resirkulert/gitt bort men strømforsyningen har jeg spart på, den fikk meg til å rope stygge ord/slå i veggen litt for mange ganger til at den skal få slippe lett unna Foreløpig forslag til program: En pakke .22LR fra forskjellige vinkler 15 minutters bearbeiding med håndslegge Til sist støpes restene inn i bly og stilles ut til skrekk og advarsel. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 snakk om å ville gå grundig til verks. husk bilde da, både før, etter og mens du holder på Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hmmmm, lurer meg på om jeg fikk lyst til å ta de defekte diskene på jobben med meg hjem De, skjøteledning, en PSU og en semi-automat salong = mye morro! Må jo ha diskene i gang når det blir gjort *Notere seg* Endret 19. september 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 he he, ødelegge datadeler er morro. Husker jeg og to kamerater skulle ha tak i en trafo for og få ca 2 - 3 kV(skulle lage Tesla Coil i skole prosjekt). Han enne hadde en kammel skjerm som ikke funka lengere. Der tok vi ut bilderøret og prøvde og slå det med balltre (det funka VELDIG dålig, måtte tre store steiner til for og kværke bilderøret) PCBen inni kjermen var foresten veldig sprø, kunne lett brekke den med tang. I sommer "behandlet" vi et gammelt pci modem med 3 kV (neon skjilt trafo, tårler kortslutting ) før vi brukte lysbuen til og lage flammekaster med WD-40. seinere fikk både ett gammelt P3 hovedkort og et eldre tastatur samme behandling. De to kveldene etter hver av de "hendelsene" var alle tre i MEGET godt humør. Særlig fordi vi fikk behanlinga av modemet med på film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå