nokiakiller Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hmm takk for inspirasjonen skal prøve og få tid til og ta med meg en gammel hd på skyte banen og skjekke hvordan den takler en kule fra en 308win på 100m mvh nokiakiller Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 det blir nok en ny runde etterhvert, og da skal jeg prøve å bruke et par andre våpen, bl.a en 308 jaktrifle og kanskje en .44 magnum 6 shooter Lenke til kommentar
Togo Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvis du har et gammelt GeForce 2mx hadde jeg blitt tilfredsstilt hvis dere hadde skutt det i fillebiter Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 bilde 6: dette logitech tastaturet var opphavet til denne ideen og har plaga meg lenge. det levde sitt eget liv og styrte mediaknappene sine som det selv ville. det var deilig å avlive det Tastaturet mitt! Du er vel klar over at det er 5 års garanti på de derre tastaturene? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Hvis du har et gammelt GeForce 2mx hadde jeg blitt tilfredsstilt hvis dere hadde skutt det i fillebiter jada det har jeg, mene det står i filserveren min og funker 100% så det skal nok få stå der en stund til Du er vel klar over at det er 5 års garanti på de derre tastaturene? nop viste ikke det, mene det er det kjøpt i oslo på en vanlig butikk, husker ikke hvor den ligger, og har ikke kvitteringen lenger heller...så jeg gadd rett og slett ikke å styre med det. og så bruker jeg musa enda. den har fått veldig masse deng (gått i gulvet sikkert 50 ganger) og lever i beste velgående. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 aha!, du har warez tastatur! O_o Lenke til kommentar
edge Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 bilde 6: dette logitech tastaturet var opphavet til denne ideen og har plaga meg lenge. det levde sitt eget liv og styrte mediaknappene sine som det selv ville. det var deilig å avlive det Tastaturet mitt! Du er vel klar over at det er 5 års garanti på de derre tastaturene? dålig gjort.. *tenke* *se på tastatuert sitt* *tenke* de var ganske like 5 år sier du? hmm.. har ca 3 igjen jeg Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 aha!, du har warez tastatur! O_o Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Har et sånt logitech tastatur jeg også. Det suger like herlig den dag i dag det Ctrl tastene er veldig dårlige, og enter tasten må slåes på for at den skal virke. Batteriene må byttes annenhver dag, så jeg måtte kjøpe inn noen oppladbare... Men finner ikke kviteringen jeg heller Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 de batteriene som fulgte med mittt funka i to år ellno. de jeg putta inn etterpå døde på under en uke. mit funka strøkent til et msn virus tok knekken på det Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 MSN virus tok knekken på tastaturet`? Lenke til kommentar
Togo Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 MSN virus tok knekken på tastaturet`? Jeg tror han mener at han ble så irritert av viruset at han gikk løs på tastaturet. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ah... Men det skjønner jeg da at det er tastaturet som skal svi for det Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 MSN virus tok knekken på tastaturet`? Jeg tror han mener at han ble så irritert av viruset at han gikk løs på tastaturet. nei, jeg fkk et msn virus som bugga hele pc'en. omtrent samtidig fikk plutselig tastaturet det for seg å styre sine egne mediaknapper. dvs, å starte alt som kunne startes av media knappene når det selv ville, og når jeg selv prøvde å bruke de så var home lbitt til favoritter, play var stopp og media var mute osv... selv formatering, resetting av tastaturet, med og uten drivere hjalp ikke det spor. om det var selve viruset som gjorde dette vet jeg ikke 100% sikkert, mene det skjedde rimelig samtidig med at det kom. uansett så blei jeg så lei at jeg ga det en ladning hagl. det lå taster spredd over hele sandtaket etterpå Lenke til kommentar
dibon Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Funket det? fikk du ut aggresjon? : O Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Dere ryddet vel etter dere? Bare lurte på en ting, er det bildet du har nå fra et Magic The Gathering kort? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Åh, så det var du som tok pillene til bestemora mi? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Spirre, vi må treffes en gang. har flere esker med gammelt skrap(HD, skjermkort, hovedkort, cdrom osv, osv) Kunne blitt arti det Men skrapet, går nok nå om ett par dager Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 (endret) Funket det? fikk du ut aggresjon? : O var vel mest iritasjon tenker jeg og det var deilig ja Dere ryddet vel etter dere? Bare lurte på en ting, er det bildet du har nå fra et Magic The Gathering kort? klart vi rydda etter oss, med unntak av en haug taster så tok vi alt vi fant og ja det er fra et magic kort, klarer du gjette hvem? Åh, så det var du som tok pillene til bestemora mi? :!: Endret 22. juli 2005 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå