MathHouse Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 Ok jeg har en ny ide på gang her. Hva med å fylle en gammel pc med lightergass (propan/butan)? Hvis det blir for mye gass i forhold til luft, så teiper man en stormlighter inni eller noe og skrur på pcen. når viftene begynner å blåse ut gassen, vil storlighteren antenne driten når det blir riktig gass/luft blanding (så sant ikke PSU eller annet antenner gassen da. da er det kanskje best å bruke en brøytepinne til å trykke på powerknappen med:P) Lenke til kommentar
edge Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 gassen lekker vel ut en stund før viftene får slått seg på. Men om man på en eller annen måte får laga en fjernstyrt tenning(ala mythbusters) og forselga det skikkelig kunne det gått. Eller f.eks forsegla med plast, og hadd en fjernstyrt stormlighter som brenner plasten vekk og *boom* Lenke til kommentar
Amfetamin Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Eller putte en håndgranat fra krigen oppi og springe som fanden selv? Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 12. november 2006 Del Skrevet 12. november 2006 Daukjørte noen gamle floppyer og cd-rommer med traktor og gravemaskin en gang, men det er vel alt Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har en Trust Predator her jeg kunne tenke meg å hevne meg litt på for all irritasjonen den har forårsaket (skrur seg av og på under bruk, avogtil må den plugges ut og inn...). Det mest kretive jeg kan komme på er å feste den i et lekestativ, og hente et gammelt balltre jeg har liggende. Gleder meg stort til brodern skal kjøpe ny pc, den han har nå kan ikke brukes til stort... *hint hint* Hovedkort + fiskesnøre + 2 biler med hengerfeste kan bli artig Husker jeg og noen kamerater la steiner på jernbanelinja et par ganger. Slutta med det da toget stoppet og tok med syklene våre Måtte til politistasjonen for å få dem igjen. Ikke gøy å fortelle den historien til modern :!: Men anyway, kunne jo tatt en vri på det der, forutsatt at det fins et veldig flatt kort inni maskina, vil ikke risikere at toget sporer av heller. Lenke til kommentar
Tor Tur Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Etter at jeg kjøpte dell pc følte jeg en sinnsykt stor trang til å få ut raseriet på alle mulige deler i den dritten, så jeg meldte meg på boksing. Får ut raseriet samtidig som jeg får litt morsjon Men fortsatt lurer jeg på å blåse dritten til helvete med no kraftige saker når jeg kjøper ny Endret 15. desember 2006 av kristoffer90 Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Jeg kastet min gamle IBM-pc ned fra et ti meter høyt stupetårn ret i betongen under Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 veldig bra tråd! :!: Kom selv på meg og noen kompiser hadde det morro med en pc. Den så ikke ut etter vi var ferdige. håper på bilder snart Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Syke mennesker! Men ikke så syke at jeg ikke ser humoren i det :!: Jeg og noen venner tok livet av en liten legomann og det dumme badekaret som levde sitt eget liv!! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 21. februar 2007 Del Skrevet 21. februar 2007 hehe det er MB ja. jeg tror kanskje den funka sånn halvveis. men den drepte en gang i tida alt av filer som lå lagra på den under en scandisk (resiza alle filene) så da synes jeg den fortjente en ladning 5714958[/snapback] har en gammel hd p 2gb liggendes... kanskje noen her melder seg frivillig til og kose og kjæle med den? send meg en pm davel! Lenke til kommentar
Flekkis Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Dette er også en effektiv måte å herpe noen datadeler Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 skaff deg boksepute istedet great success, garantert Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 11. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2007 hyggelig å se at det er litt liv i tråden min enda. den har falt ut av "mine innlegg" av en eller annen grunn, men det blir vel fiksa nå. om 14 dager så kommer han kameraten min på besøk som var her sist når vi kverka utstyret som ligger på førstesida. så dersom vi får tid så kan det kanskje hende at vi får til en ny runde med prosjekt antifrustrasjon Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. mars 2007 Del Skrevet 11. mars 2007 Hadde vært kult å se en sånn stor skjerm (ikke flatskjerm) bli herpa! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2007 her er link til den nye tråden min https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=738398 Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Åpnet igjen etter ønske av trådstarter. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) da vil jeg bare informere om at tråden har fått en ny tittel og oppdatert med link til tråd nr to i serien. og ja, det vil komme en ny tråd om dette i løpet av noen få uker. venter bare på at snøen skal tine i sandtaket Endret 5. mars 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå