Spirre Skrevet 23. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2006 hehe man må da ha det litt moro en gang i blandt Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 *bump* Jeg har jo en gammel Compaq P3 450 liggende. Husker ennå første blåskjermen jeg fikk på den pcen Ideer om hva for noe sykt jeg kan bruke for å destruere? Lenke til kommentar
Åsgårdsreia Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva med el-returen? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Hva med eksplosiver ? Kjøp noen kg gjødslen med en liten pakke svart-krutt til anntening Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 redskapen brukt for anledningen: halge hehe, halge!! håper du mener hagle... 6367861[/snapback] Jeg tror han mener Helge. frostbitten, hva med å kaste den i veggen? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 12. august 2006 Forfatter Del Skrevet 12. august 2006 som dere ser så har jeg nå fiksa skrivefeilen min, det er selvsagt Hagle jeg brukte. Lenke til kommentar
uruvon Skrevet 13. august 2006 Del Skrevet 13. august 2006 Så også da de putta ett eller annet vannreagerende metall i vaskemaskinen og satt på. Da metallet kom i kontakt med vannet, sa det PANG! Husker ikke hva metallet kalles, men hvis noen vete, post det her. 6442449[/snapback] Tror det var et alkaliemetall (Cesium?), andre reaktive metaller er: litium, natrium, kalium, rubidium, og sterkest av alle: francium. 6443083[/snapback] Cesium er litt vel radioaktivt for husbruk, tror jeg. Natrium (Sodium på engelsk) er det som kjemilærere liker - en liten bit lagt i vann freser med litt røyk, en litt større bit freser med en liten flamme, og en enda litt større (men ikke stor) bit sier pang. Natrium er også bløtt - det kan visst skjæres med bordkniv - så det er lett å manipulere. Lenke til kommentar
Patz Skrevet 14. august 2006 Del Skrevet 14. august 2006 Så også da de putta ett eller annet vannreagerende metall i vaskemaskinen og satt på. Da metallet kom i kontakt med vannet, sa det PANG! Husker ikke hva metallet kalles, men hvis noen vete, post det her. 6442449[/snapback] Tror det var et alkaliemetall (Cesium?), andre reaktive metaller er: litium, natrium, kalium, rubidium, og sterkest av alle: francium. 6443083[/snapback] Cesium er litt vel radioaktivt for husbruk, tror jeg. Natrium (Sodium på engelsk) er det som kjemilærere liker - en liten bit lagt i vann freser med litt røyk, en litt større bit freser med en liten flamme, og en enda litt større (men ikke stor) bit sier pang. Natrium er også bløtt - det kan visst skjæres med bordkniv - så det er lett å manipulere. 6669618[/snapback] Husker at de fikk tak i en spesialbeholder med Cesium, det eneste de ikke fikk tak i var Francium. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Her er en skjerm som tydligvis har vært offer for hagle, fant den på et sandtak utenfor Mjøndalen under en liten fotosafari: Var fullt av gjennomhullede ting rundt den, og diverse flasker alkohol. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Håper galskapen har opp øyet for all reklamasjonen som kanskje var mulig her.. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 En i klassen min på ungdomskolen slo et hull/sprekk på toppen av en pcskjerm fordi den var så dårlig. Den var tilfeldigvis fra Compaq... Vi brukte skjermen som søplekasse for godteripapir istedet for det den egentlig skulle brukes til. Et bevis på at idiotiske datadeler kan ha litt nytte for seg. Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jævlig bra tråd!! Mye bedre dette enn å la alt drittet ligge på ett rom å støve ned i all evighet!! Men jeg vil se mer bilder! GO DESTROY!! ;D Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Håper galskapen har opp øyet for all reklamasjonen som kanskje var mulig her.. 6743075[/snapback] mesteparten av utstyret jeg tok kverken på var allerede dødt. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Jeg har en veldig slem data som er utdatert og ikke klarer noen ting og som ikke engang har ekte Windowskode (fant jeg ut i går ). Jeg har lyst til å drepe den, så vi kan føde en ny. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg har en veldig slem data som er utdatert og ikke klarer noen ting og som ikke engang har ekte Windowskode (fant jeg ut i går ). Jeg har lyst til å drepe den, så vi kan føde en ny. 6878329[/snapback] Gi den til meg. Jeg kan få den til å dø i ekstremt smerte. Lenke til kommentar
skyhawk Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Knuste et gammelt Radeon 9700Pro kort her for ikke så lenge siden - som virket. Angrer litt, den dro jo faktisk Oblivion ganske bra... Lenke til kommentar
just_me Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 jeg har bare en CO2 pistol og skyte med Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Du trenger da ikke skytevåpen for å få ut frustrasjonene dine, en slegge gjør susen den og skal du se Lenke til kommentar
Gnon Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) pc-deler+hester som løper=ødeleggelse det kan også nevnes at jeg pleide å dele ut gamle ram-brikker og grafikkort til nerde-vennene mine fin måte å bli kvitt avleggs teknologi uten å skade noen. og skulle sett hvor glad de ble Endret 6. november 2006 av Gnon Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 bilde 2: en gammel psu er ikke så solid... 4526430[/snapback] Nei, jeg er Solid. Bra dere får ut frustrasjonen ut av systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå