Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1


Spirre

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Så også da de putta ett eller annet vannreagerende metall i vaskemaskinen og satt på. Da metallet kom i kontakt med vannet, sa det PANG! Husker ikke hva metallet kalles, men hvis noen vete, post det her.

6442449[/snapback]

Tror det var et alkaliemetall (Cesium?), andre reaktive metaller er: litium, natrium, kalium, rubidium, og sterkest av alle: francium.

6443083[/snapback]

Cesium er litt vel radioaktivt for husbruk, tror jeg. Natrium (Sodium på engelsk) er det som kjemilærere liker - en liten bit lagt i vann freser med litt røyk, en litt større bit freser med en liten flamme, og en enda litt større (men ikke stor) bit sier pang. Natrium er også bløtt - det kan visst skjæres med bordkniv - så det er lett å manipulere.
Lenke til kommentar
Så også da de putta ett eller annet vannreagerende metall i vaskemaskinen og satt på. Da metallet kom i kontakt med vannet, sa det PANG! Husker ikke hva metallet kalles, men hvis noen vete, post det her.

6442449[/snapback]

Tror det var et alkaliemetall (Cesium?), andre reaktive metaller er: litium, natrium, kalium, rubidium, og sterkest av alle: francium.

6443083[/snapback]

Cesium er litt vel radioaktivt for husbruk, tror jeg. Natrium (Sodium på engelsk) er det som kjemilærere liker - en liten bit lagt i vann freser med litt røyk, en litt større bit freser med en liten flamme, og en enda litt større (men ikke stor) bit sier pang. Natrium er også bløtt - det kan visst skjæres med bordkniv - så det er lett å manipulere.

6669618[/snapback]

Husker at de fikk tak i en spesialbeholder med Cesium, det eneste de ikke fikk tak i var Francium.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Her er en skjerm som tydligvis har vært offer for hagle, fant den på et sandtak utenfor Mjøndalen under en liten fotosafari:

skjermul8.jpg

 

Var fullt av gjennomhullede ting rundt den, og diverse flasker alkohol.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

pc-deler+hester som løper=ødeleggelse :cool:

 

det kan også nevnes at jeg pleide å dele ut gamle ram-brikker og grafikkort til nerde-vennene mine :p fin måte å bli kvitt avleggs teknologi uten å skade noen. og skulle sett hvor glad de ble :D

Endret av Gnon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...