Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1


Spirre

Anbefalte innlegg

som de fleste her vet så oppstår det gjerne diverse problemer fra tid til annen når man er en flittig databruker. enten at noe dør eller at noe ikke funker som det skal osv. derfor tok jeg og en kamerat en biltur sammen med en haug datadeler jeg hadde liggende...

 

redskapen brukt for anledningen: halge :devil:

 

 

hehe, halge!! håper du mener hagle... :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en reiseTV fra LG på ikke så mange tommer, den har til og med innebygd VHSspiller! Det er bare så synd at den her for noen dager siden så.. *shhrrrjj.....KRAKK!!*! Ble litt forbanna, mildt sagt, for VHSen (fant noen gamle på loftet) som var inne i den, var kaputt. Og det var Rush Hour 1! :cry:

Vel, hva skal jeg gjøre med TVen? Forslag?

Å slippe ned fra høyder og slå den ihjel med slegge tror jeg at jeg dropper. Det blir for mye kaos, bråk og dessuten er det et helvette å rydde opp igjen. =S

Men derimot, det er ikke uten grunn at gud fant opp ilden! =)

Tror jeg skal lage en slags bombe og plassere den inne i TVen. Litt idiotisk amatørpyroteknikk, men greit nok.

Noen andre forslag fra dere?

 

Har forresten også en eldre Dell PC fra skolen, som skal lide en jævelsk død.

 

Edit: Tror forresten jeg har en rakett og et batteri igjen fra nyttårsaften! :hmm:

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

En fin regel: IKKE sett en beholder med flytende nitrogen i mikrobølgeovnen.

 

Ja, kommer fra Brainiac.

 

Så også da de putta ett eller annet vannreagerende metall i vaskemaskinen og satt på. Da metallet kom i kontakt med vannet, sa det PANG! Husker ikke hva metallet kalles, men hvis noen vete, post det her.

 

I Garrys Mod liker jeg å spawne noen cs_office-PCer og kaste de i veggen med gravity gunen.

Lenke til kommentar
En fin regel: IKKE sett en beholder med flytende nitrogen i mikrobølgeovnen.

 

Ja, kommer fra Brainiac.

 

Så også da de putta ett eller annet vannreagerende metall i vaskemaskinen og satt på. Da metallet kom i kontakt med vannet, sa det PANG! Husker ikke hva metallet kalles, men hvis noen vete, post det her.

 

I Garrys Mod liker jeg å spawne noen cs_office-PCer og kaste de i veggen med gravity gunen.

6442449[/snapback]

Tror det var et alkaliemetall (Cesium?), andre reaktive metaller er: litium, natrium, kalium, rubidium, og sterkest av alle: francium.

Lenke til kommentar
En fin regel: IKKE sett en beholder med flytende nitrogen i mikrobølgeovnen.

 

Ja, kommer fra Brainiac.

 

Så også da de putta ett eller annet vannreagerende metall i vaskemaskinen og satt på. Da metallet kom i kontakt med vannet, sa det PANG! Husker ikke hva metallet kalles, men hvis noen vete, post det her.

 

I Garrys Mod liker jeg å spawne noen cs_office-PCer og kaste de i veggen med gravity gunen.

6442449[/snapback]

 

Magnesium?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Har en reiseTV fra LG på ikke så mange tommer, den har til og med innebygd VHSspiller! Det er bare så synd at den her for noen dager siden så.. *shhrrrjj.....KRAKK!!*! Ble litt forbanna, mildt sagt, for VHSen (fant noen gamle på loftet) som var inne i den, var kaputt. Og det var Rush Hour 1! :cry:

Vel, hva skal jeg gjøre med TVen? Forslag?

Å slippe ned fra høyder og slå den ihjel med slegge tror jeg at jeg dropper. Det blir for mye kaos, bråk og dessuten er det et helvette å rydde opp igjen. =S

Men derimot, det er ikke uten grunn at gud fant opp ilden! =)

Tror jeg skal lage en slags bombe og plassere den inne i TVen. Litt idiotisk amatørpyroteknikk, men greit nok.

Noen andre forslag fra dere?

 

Bilderøret kommer til å eksplodere hvis du tenner den på, så da kan du like gjerne slippe den ned. DET er gøy, det. Jeg slapp ned 5 TVer fra 4 meters høyde i rask rekkefølge etter hverandre for noen dager siden. Det smeller ganske bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...