Gå til innhold

Hvordan få ut frustrasjonen mot slemme datadeler, v.1


Spirre

Anbefalte innlegg

Si meg Spirre, kom jævelskapet med noen "famous last words", unnskyldning eller? :hmm:

5719468[/snapback]

hva mener du?

5719567[/snapback]

 

 

Det er visst vanlig høflighet ifm. henrettelser å gi den dømte noen vanlige rettigheter :p

5720855[/snapback]

hehe da er jeg med. nei jeg tror ikke vi sa så mye i det hele tatt, vi var mest opptatt med å le oss skakke :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Noe som burde prøves.. selv gjort detta xx antall ganger..: Ta 2-4 bil batterier sammenkoblet i serie.. ta en komplett pc, helst med AT strømforsyning siden ATX ikke er like gøy.. finn 1 stk drev kontakt som ikke er i bruk, klipp en rød og en svart kabel, koble til batteriene på disse 2 kablene :w00t: det ender med masse røyk, flammer i forskjellige farger, kort som tar fyr, kondensatorer som eksploderer osv :thumbup: bare pass opp for kortsluttninger mot batteriene ellerså kan det ende med smell ifra dem å det er ikke trygt har jeg hørt ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Noe som burde prøves.. selv gjort detta xx antall ganger..: Ta 2-4 bil batterier sammenkoblet i serie.. ta en komplett pc, helst med AT strømforsyning siden ATX ikke er like gøy.. finn 1 stk drev kontakt som ikke er i bruk, klipp en rød og en svart kabel, koble til batteriene på disse 2 kablene :w00t:  det ender med masse røyk, flammer i forskjellige farger,  kort som tar fyr, kondensatorer som eksploderer osv :thumbup:  bare pass opp for kortsluttninger mot batteriene ellerså kan det ende med smell ifra dem å det er ikke trygt har jeg hørt ;)

5768488[/snapback]

 

Putt pcèn i den elektriske stol :)

 

Watch out "dead pc walking"! :!:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
bilde 6: dette logitech tastaturet var opphavet til denne ideen og har plaga meg lenge. det levde sitt eget liv og styrte mediaknappene sine som det selv ville. det var deilig å avlive det :evil:

:cry:

 

Det er jo go'tastaturet mitt ...

4526793[/snapback]

 

Samma her :-P

Forresten håper de rydda vekk søpla etter seg også.. :-D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var nede på Elkjøp og "rappet" en mikrobølgeovn fra containeren der. En ny sikring, så virket den. Så var det frem med et par bæreposer med diverse gamle kretskort. Det er litt stilig når man får RAM-brikker til å lyse eller når det står flere centimeter lange stikkflammer opp fra prosessoren på et gammelt skjermkort. Hvis man lar det ligge lenge nok begynner kondensatorene å eksplodere med kraftige smell. Lyspærer og CD/DVD-plater (helst selvbrente) er også tøft. Det blir ganske mye røyk, flammer og lukt ut av dette, så det er en uteaktivitet. Jeg klarte å drepe mikrobølgeovnen tilslutt, for det var noe som ble liggende å brenne inni der, så tilslutt så det "pang" også var det ikke noe vindu i døren lenger...

 

Til de som vil prøve dette: Prøv ALDRI å få en mikrobølgeovn til å gå med døren åpen eller med manglende deksler, vinduer el. Mikrobølger på avveie er farlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Det har jeg tenkt på manger ganger. Bare synd jeg ikke har jo våpen :( En dremel gjør skade, men blir liksom ikke like tøft

6105725[/snapback]

Hva med slegge? Har en håndslegge på 1.5kg, den er aldeles ypperlig til å få ut litt frustrasjon med. Tung nok til å gjøre skikkelig skade, lett nok til at du ikke trenger være hulken for å få svingt deg skikkelig. :)

 

For ikke å snakke om at du slipper å få terrorpolitiet inn vinduet fordi naboungene har sett deg med våpen...

Endret av Kahuna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...