Gå til innhold

Spillverket.no: Spillrelatert hardware forum

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på dette da jeg skulle ut og kjøpe noe opplegg til pcen i stad - Hadde vært bra og nyttig med et forum der brukere kunne ha lagt ut meninger og spørsmål om spillrelatert hardware (joysticks, mus, spilltastatur, etc.). Føler at prisguiden til hw.no ikke strekker til når det kommer til erfaringer osv.

Håper dere ser nytteverdien av dette like mye som meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte på dette da jeg skulle ut og kjøpe noe opplegg til pcen i stad - Hadde vært bra og nyttig med et forum der brukere kunne ha lagt ut meninger og spørsmål om spillrelatert hardware (joysticks, mus, spilltastatur, etc.). Føler at prisguiden til hw.no ikke strekker til når det kommer til erfaringer osv.

Håper dere ser nytteverdien av dette like mye som meg :)

Jeg mener det er det vi har:

Diskuter Spill og Tilbehør - Generelt og Diskuter Spill og Tilbehør - PC til. Dette er vel dog noe styret må ta stilling til. Ideen er ikke så gale, men tror nesten at en slik kategori blir litt unødvendig da man kan poste tråder relatert spill utstyr i de kategoriene vi har idag.

Lenke til kommentar

Ser ut til at jeg må avklare en liten sak her også. Det er ikke forumstyret som avgjør hvordan forumstrukturen i spilldelen av forumet skal være. Det er det Gamer.no som gjør (men vi kan bruke forumstyret og moderatorer som rådførende organ). :-)

Så til saken: Ett svar siden tråden ble startet for fem dager siden, forteller egentlig at det ikke er et voldsomt behov for dette. Og grunnen er nok ganske enkel. Spilltilbehør kan man allerede diskutere og spørre om i kategoriene "Diskuter spill og tilbehør - Generelt", "Diskuter spill og tilbehør - PC" og "Diskuter spill og tilbehør - Konsoll" (som Orresnei allerede har nevnt). I tillegg kan man legge inn spørsmål om annet hardware under "Hardware -> Annet om hardware".

Har ikke tro på at det er veldig nødvendig med en egen hardware-kategori i spilldelen i tillegg til disse alternativene. Det skaper bare mer kaos og flere feilposter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...