Gå til innhold

billigste k750i medregnet abb?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg prøver å finne landets billigste SE k750i med bindingstid MEDREGNET ALLE UTGIFTER. Butikkene er begynt å oppgi dette nå, men såvidt jeg kunne finne på prisguiden gjør den ikke det.

Tanken er å betale 2000++ (?) for sponset telefon medregnet tvunge månedsavgifter etc, låse den opp (200,-) og så bruke mitt rimelige chess-abbonnement.

mvh

K

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husk at du må sende inn din K750i til unlockshop for å låse opp telefonen da, og mange hadde hvertfall telefonen til 999 kr. hvis du velger Telenor Privat+ i 12 mnd. det blir 1.548 kr. + 200 kr. i innmelding, så alt i alt blir det rett under 3.000 kr.

Lenke til kommentar

Du gjør neppe noe straffbart ved å gjøre dette (i hvert fall var man på rellativ trygg grunn før de siste endringene i åndsverkloven.)

Derimot bryter du kontrakten med operatøren dersom du gjør dette. Sanksjonen for dette er et erstatningsansvar. Det vil si at du må dekke alle utgiftene teleoperatøren har hatt på deg dersom du blir oppdaget.

Har enda ikke hørt om noen som har blitt fersket for noe slikt, men vil tippe at teleoperatøren rynker litt på nesen når abonnementet aldri blir brukt. Med andre ord risikoen er liten for å bli tatt og da er det skattefrie penger å tjene.

Dersom man ikke betaler tv-lisens så kan man tjene enda mer penger. Mange muligheter å tjene penger dersom man tar alle snarveiene man ser i løpet av livet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Man skriver en kontrakt om å binde seg til et abonnement i 12 mnd. I tillegg mottar man en telefon som tilfeldigvis er låst til en operatør i 12 mnd. Telefonen er da min, og jeg kan velge å sette den til pynt i hylla, kaste den i havet, eller modifisere den. Kontrakten akter jeg å overholde. Så hva er problemet?

k

Lenke til kommentar

Ingen problemer. Er bare noen som liker å kverulere litt ekstra. Enda verre egentlig når du faktisk kan spare på det, og noen bare MÅ gulpe opp: At noen gidder for å spare noen kroner! Jeg gjør akkurat samme greia jeg, har abonnement jeg ikke bruker, men betaler månedsavgift på.

Lenke til kommentar
Du gjør neppe noe straffbart ved å gjøre dette (i hvert fall var man på rellativ trygg grunn før de siste endringene i åndsverkloven.)

Derimot bryter du kontrakten med operatøren dersom du gjør dette. Sanksjonen for dette er et erstatningsansvar. Det vil si at du må dekke alle utgiftene teleoperatøren har hatt på deg dersom du blir oppdaget.

Har enda ikke hørt om noen som har blitt fersket for noe slikt, men vil tippe at teleoperatøren rynker litt på nesen når abonnementet aldri blir brukt. Med andre ord risikoen er liten for å bli tatt og da er det skattefrie penger å tjene.

Dersom man ikke betaler tv-lisens så kan man tjene enda mer penger. Mange muligheter å tjene penger dersom man tar alle snarveiene man ser i løpet av livet.

Lykke til!

Står ingen steder i kontrakten man skriver under på om at det er ulovlig å låse opp telefonen man kjøper om den er låst.

Dette gjelder netcom, telenor og tele2.

Dermed kan man ikke bryte noen kontrakt ved å låse opp telefonen :)

Lenke til kommentar

Det er vanskelig å følge tråden når alle svarer på forskjellig spørsmål. F.eks er det uaktuelt å betale for å løse meg ut av bindingstiden. En pris på 1 krone er også utrolig lite interessant hvis du må binde deg til noe som koster 4000,-

Det som er interessant er:

1.Innkjøpspris

2.evt innmeldingspris

3.Totalkostnad forbundet med abb. i bindingstid

4. Kostnad for å fjerne sperre.

Heldigvis har butikkene begynt å oppgi pkt. 1-3 i parantes. Det burde også prisguiden her gjøre.

mvh

Knut

Lenke til kommentar

f.eks har www.siba.no følgende:

Sony Ericsson K750i - NetCom 12mnd Active Talk 799,-

Totalkostnad inkl. telefon og 12 mnd. abn. 2546,-

Dette inkluderer

Blåtann headset på kjøpet, verdi 799,-

Varestatus:

Internettvarehuset : Er på lager

Noen bedre? Det står ikke noe om det SEs HBH600 eller et annet headset..

mvh

Knut

Lenke til kommentar
f.eks har www.siba.no følgende:

Sony Ericsson K750i - NetCom 12mnd Active Talk 799,-

Totalkostnad inkl. telefon og 12 mnd. abn. 2546,-

Dette inkluderer

Blåtann headset på kjøpet, verdi 799,-

Varestatus:

Internettvarehuset : Er på lager

Noen bedre? Det står ikke noe om det SEs HBH600 eller et annet headset..

mvh

Knut

det er hbh-662 som følger med.

Endret av veggiss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...