knutinh Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hei, jeg prøver å finne landets billigste SE k750i med bindingstid MEDREGNET ALLE UTGIFTER. Butikkene er begynt å oppgi dette nå, men såvidt jeg kunne finne på prisguiden gjør den ikke det. Tanken er å betale 2000++ (?) for sponset telefon medregnet tvunge månedsavgifter etc, låse den opp (200,-) og så bruke mitt rimelige chess-abbonnement. mvh K Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Skal du låse den opp hos unlockshop? Jeg tror det bryter med retningslinjene deres. Skjønner ikke at du gidder dette styret for noen få kroner. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Husk at du må sende inn din K750i til unlockshop for å låse opp telefonen da, og mange hadde hvertfall telefonen til 999 kr. hvis du velger Telenor Privat+ i 12 mnd. det blir 1.548 kr. + 200 kr. i innmelding, så alt i alt blir det rett under 3.000 kr. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg mener å ha sett den til 2200,- med alt. For 200,- ekstra til opplåsning er vi oppe i 2400. da snakker vi om å spare 1000-1500kr skattefritt, eller mer enn de fleste av oss tjener på en dag på jobb... :-) Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Du gjør neppe noe straffbart ved å gjøre dette (i hvert fall var man på rellativ trygg grunn før de siste endringene i åndsverkloven.) Derimot bryter du kontrakten med operatøren dersom du gjør dette. Sanksjonen for dette er et erstatningsansvar. Det vil si at du må dekke alle utgiftene teleoperatøren har hatt på deg dersom du blir oppdaget. Har enda ikke hørt om noen som har blitt fersket for noe slikt, men vil tippe at teleoperatøren rynker litt på nesen når abonnementet aldri blir brukt. Med andre ord risikoen er liten for å bli tatt og da er det skattefrie penger å tjene. Dersom man ikke betaler tv-lisens så kan man tjene enda mer penger. Mange muligheter å tjene penger dersom man tar alle snarveiene man ser i løpet av livet. Lykke til! Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Man skriver en kontrakt om å binde seg til et abonnement i 12 mnd. I tillegg mottar man en telefon som tilfeldigvis er låst til en operatør i 12 mnd. Telefonen er da min, og jeg kan velge å sette den til pynt i hylla, kaste den i havet, eller modifisere den. Kontrakten akter jeg å overholde. Så hva er problemet? k Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Ingen problemer. Er bare noen som liker å kverulere litt ekstra. Enda verre egentlig når du faktisk kan spare på det, og noen bare MÅ gulpe opp: At noen gidder for å spare noen kroner! Jeg gjør akkurat samme greia jeg, har abonnement jeg ikke bruker, men betaler månedsavgift på. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Jeg vet ikke om tilbudet fortsatt er der, men om det er det er den billig hos Telehuset: Telefonen 900 kr Startavgift 200 kr Si opp abbonementet 1200 kr Totalt: 2300 kr Ikke ille. Uansett, du er ute etter en forhandler så denne tråden er feilpostet. Flyttes Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Er du medlem i Coop? da kan du kjøpe k750i for 495,- pluss active talk i 12 mnd, billigste æ har sedd. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Du gjør neppe noe straffbart ved å gjøre dette (i hvert fall var man på rellativ trygg grunn før de siste endringene i åndsverkloven.) Derimot bryter du kontrakten med operatøren dersom du gjør dette. Sanksjonen for dette er et erstatningsansvar. Det vil si at du må dekke alle utgiftene teleoperatøren har hatt på deg dersom du blir oppdaget. Har enda ikke hørt om noen som har blitt fersket for noe slikt, men vil tippe at teleoperatøren rynker litt på nesen når abonnementet aldri blir brukt. Med andre ord risikoen er liten for å bli tatt og da er det skattefrie penger å tjene. Dersom man ikke betaler tv-lisens så kan man tjene enda mer penger. Mange muligheter å tjene penger dersom man tar alle snarveiene man ser i løpet av livet. Lykke til! Står ingen steder i kontrakten man skriver under på om at det er ulovlig å låse opp telefonen man kjøper om den er låst. Dette gjelder netcom, telenor og tele2. Dermed kan man ikke bryte noen kontrakt ved å låse opp telefonen Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er du medlem i Coop? da kan du kjøpe k750i for 495,- pluss active talk i 12 mnd, billigste æ har sedd. Hvor er det tilbudet? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Er du medlem i Coop? da kan du kjøpe k750i for 495,- pluss active talk i 12 mnd, billigste æ har sedd. Hvor er det tilbudet? Coop.no Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 har bestilt en...!! Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Det er vanskelig å følge tråden når alle svarer på forskjellig spørsmål. F.eks er det uaktuelt å betale for å løse meg ut av bindingstiden. En pris på 1 krone er også utrolig lite interessant hvis du må binde deg til noe som koster 4000,- Det som er interessant er: 1.Innkjøpspris 2.evt innmeldingspris 3.Totalkostnad forbundet med abb. i bindingstid 4. Kostnad for å fjerne sperre. Heldigvis har butikkene begynt å oppgi pkt. 1-3 i parantes. Det burde også prisguiden her gjøre. mvh Knut Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 f.eks har www.siba.no følgende: Sony Ericsson K750i - NetCom 12mnd Active Talk 799,- Totalkostnad inkl. telefon og 12 mnd. abn. 2546,- Dette inkluderer Blåtann headset på kjøpet, verdi 799,- Varestatus: Internettvarehuset : Er på lager Noen bedre? Det står ikke noe om det SEs HBH600 eller et annet headset.. mvh Knut Lenke til kommentar
Rave670 Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Hohoy, det va jo ganske billig... Trur nesten æ må ha en sånn å... Vil ha bluetooth headset.... Noen som vil kjøpe en K750i?? helt ny... Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) f.eks har www.siba.no følgende:Sony Ericsson K750i - NetCom 12mnd Active Talk 799,- Totalkostnad inkl. telefon og 12 mnd. abn. 2546,- Dette inkluderer Blåtann headset på kjøpet, verdi 799,- Varestatus: Internettvarehuset : Er på lager Noen bedre? Det står ikke noe om det SEs HBH600 eller et annet headset.. mvh Knut det er hbh-662 som følger med. Endret 26. september 2005 av veggiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå