Gå til innhold

Carola, månedens helt!

pebbe

Anbefalte innlegg

Db-artikkel

Ja, hva kan man si? Hadde det ikke vært for vårt dyktige helsevesen og Carolas fantastiske engasjement og styrke ville verden vært et mye verre sted!

Ganske artig å skrive "angrepet av brennmanet". Såvidt meg bekjent er en brennmanet en veldig treg svømmer. Sannsynligvis tregere enn Carola. Og giften i trådene skytes ut automatisk og ikke på vilje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enkelte lager utrolig mye styr for for ca ingenting!!

Du er uvitende om hvor vondt det faktisk gjør å bli brent av brennmaneter. Jeg, derimot, er erfaren på området. :cry:

brenner da litt, men du er da MANN er du ikke?

Derimot å tråkke på en blåmanet er litt verre.

Lenke til kommentar

Folk tar det vel ganske forskjellig, og jeg er drittlei alle de tøffe «mannfolka» som whiner om å «ta det som en mann» osv. Når skal folk lære seg at folk reagerer forskjellig på ting?

Jeg syns dog at kortisonbehandling var litt i overkant, men jeg kan også tenke meg at det var ganske vanskelig å gjennomføre den konserten.

Lenke til kommentar

Folk tar det vel ganske forskjellig, og jeg er drittlei alle de tøffe «mannfolka» som whiner om å «ta det som en mann» osv. Når skal folk lære seg at folk reagerer forskjellig på ting?

Jeg syns dog at kortisonbehandling var litt i overkant, men jeg kan også tenke meg at det var ganske vanskelig å gjennomføre den konserten.

øhm ok. Ta meg 100% seriøst du.

Lenke til kommentar

Det kan være farlig å bli brent mange steder og MYE på kroppen, over lengre tid.

Har klart å hoppe i en brennemanet en gang. Og, fikk trådene på lårene oppover magen og i fjeset. Svei en del for å si det sånn.

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...