pebbe Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Db-artikkel Ja, hva kan man si? Hadde det ikke vært for vårt dyktige helsevesen og Carolas fantastiske engasjement og styrke ville verden vært et mye verre sted! Ganske artig å skrive "angrepet av brennmanet". Såvidt meg bekjent er en brennmanet en veldig treg svømmer. Sannsynligvis tregere enn Carola. Og giften i trådene skytes ut automatisk og ikke på vilje. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 HAHAHAHAHHAHAHAHA!!! Angrep faktisk Enkelte lager utrolig mye styr for for ca ingenting!! Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hehe, jeg husker overskriften om det her i lokalavisa. "Strålende konsert av Carola" Vanvittig bra ordspill Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Så den der, ble forskrekket. Disse flytende bandittene blir bare frekkere og frekkere! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hadde en som kom rett mellom beina mine for et par uker siden faktisk. Der var jeg heldig gitt Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 *Kremt-agurk-kremt* Latterlig Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hadde en som kom rett mellom beina mine for et par uker siden faktisk. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Deretter smurte legene kortisonsalve over hele kroppen hennes. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Enkelte lager utrolig mye styr for for ca ingenting!! Du er uvitende om hvor vondt det faktisk gjør å bli brent av brennmaneter. Jeg, derimot, er erfaren på området. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kortisonbehandling. Spar meg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Enkelte lager utrolig mye styr for for ca ingenting!! Du er uvitende om hvor vondt det faktisk gjør å bli brent av brennmaneter. Jeg, derimot, er erfaren på området. brenner da litt, men du er da MANN er du ikke? Derimot å tråkke på en blåmanet er litt verre. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 brenner da litt, men du er da MANN er du ikke? Folk tar det vel ganske forskjellig, og jeg er drittlei alle de tøffe «mannfolka» som whiner om å «ta det som en mann» osv. Når skal folk lære seg at folk reagerer forskjellig på ting? Jeg syns dog at kortisonbehandling var litt i overkant, men jeg kan også tenke meg at det var ganske vanskelig å gjennomføre den konserten. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Angrepet av norsk brennmanet Vel, brennmaneter angriper vel strengt tatt ikke, men ok... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 brenner da litt, men du er da MANN er du ikke? Folk tar det vel ganske forskjellig, og jeg er drittlei alle de tøffe «mannfolka» som whiner om å «ta det som en mann» osv. Når skal folk lære seg at folk reagerer forskjellig på ting? Jeg syns dog at kortisonbehandling var litt i overkant, men jeg kan også tenke meg at det var ganske vanskelig å gjennomføre den konserten. øhm ok. Ta meg 100% seriøst du. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Smileyer er ikke ulovlige, ellers er - som de fleste vet - ironi på nett heller vanskelig å oppdage. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Det kan være farlig å bli brent mange steder og MYE på kroppen, over lengre tid. Har klart å hoppe i en brennemanet en gang. Og, fikk trådene på lårene oppover magen og i fjeset. Svei en del for å si det sånn. Endret 19. juli 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Kortisonsalve over hele kroppen.. Jaja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå