Gå til innhold

Carola, månedens helt!

pebbe

Anbefalte innlegg

Db-artikkel

Ja, hva kan man si? Hadde det ikke vært for vårt dyktige helsevesen og Carolas fantastiske engasjement og styrke ville verden vært et mye verre sted!

Ganske artig å skrive "angrepet av brennmanet". Såvidt meg bekjent er en brennmanet en veldig treg svømmer. Sannsynligvis tregere enn Carola. Og giften i trådene skytes ut automatisk og ikke på vilje.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  Mr.Berg skrev:
  DJ_Dark skrev:
Enkelte lager utrolig mye styr for for ca ingenting!!

Du er uvitende om hvor vondt det faktisk gjør å bli brent av brennmaneter. Jeg, derimot, er erfaren på området. :cry:

brenner da litt, men du er da MANN er du ikke?

Derimot å tråkke på en blåmanet er litt verre.

Lenke til kommentar
  Ø.B. skrev:

Folk tar det vel ganske forskjellig, og jeg er drittlei alle de tøffe «mannfolka» som whiner om å «ta det som en mann» osv. Når skal folk lære seg at folk reagerer forskjellig på ting?

Jeg syns dog at kortisonbehandling var litt i overkant, men jeg kan også tenke meg at det var ganske vanskelig å gjennomføre den konserten.

Lenke til kommentar
  Mr.Berg skrev:
  Ø.B. skrev:

Folk tar det vel ganske forskjellig, og jeg er drittlei alle de tøffe «mannfolka» som whiner om å «ta det som en mann» osv. Når skal folk lære seg at folk reagerer forskjellig på ting?

Jeg syns dog at kortisonbehandling var litt i overkant, men jeg kan også tenke meg at det var ganske vanskelig å gjennomføre den konserten.

øhm ok. Ta meg 100% seriøst du.

Lenke til kommentar

Det kan være farlig å bli brent mange steder og MYE på kroppen, over lengre tid.

Har klart å hoppe i en brennemanet en gang. Og, fikk trådene på lårene oppover magen og i fjeset. Svei en del for å si det sånn.

Endret av Bimmelom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...