Gå til innhold

Hva er deres oppfatning av fujitsu siemens bærbare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har en "gammel" amilo d8850. problemet her er støy og varme, sjekk denne linken. problemene bunner i at det er en "stasjonær" p4-prosessor i den da maskinen er en av de tidlige desktop-erstatterne. bortsett fra dette (som egentlig ikke er f-s sin feil) er det i utgangspunktet ikke noe galt i f-s laptoper. :)

Lenke til kommentar

Helt normal kvalitet på FSC maskinene, MEN vær forsiktig så du ikke får EFFEKT som service partner med på kjøpet, for de er så utrolig dårlig at du vil ikke tro det. Søker du etter effekt her på forumet finner du mengder med tråder..

Lenke til kommentar

Fattern har en gammel FSC Amilo D8820, helt grei maskin, men støyer ganske mye pga. P4 cpu, men dette er ikke et problem lengre siden de cpuene ikke brukes.

Servicen er helt grei (Infocare). Det ble noe galt med skjermen, og han fikk den byttet, men fikk da en XGA istedet for SXGA+ men han fikk ny en uke etter. :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært borti mange modeller oppi min tid i support/engros - og det er et tilbakevendende problem med batterier, stabilitet, varme, strømforsyninger og dårlige skjermer.

Dette gjelder Lifebook og Amilo, vel og merke.

Lenke til kommentar
Helt normal kvalitet på FSC maskinene, MEN vær forsiktig så du ikke får EFFEKT som service partner med på kjøpet, for de er så utrolig dårlig at du vil ikke tro det. Søker du etter effekt her på forumet finner du mengder med tråder..

jepp - vær veldig obs her! hvis det er snakk om at d'effekt skal ha support på pcen, så ligg unna. de folka der har ikke snøring for fem øre. sist jeg leverte inn laptopen så brukte de tre måneder (!) på å reparere den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...