Gå til innhold

Halo2 mp pack. Jeg føler meg lurt!

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte Halo 2 multiplayer map pack som skulle blir levert for 149,-

Det var beste pris jeg fant. Butikker tok ca 200,- over disk.

Pakken inneholder 9 nye kart, Halo 2 oppgradering, og noen småvideoer.

Mens jeg ventet på posten i dag koblet jeg Halo 2 til XBox live. Først ville den som vanlig oppdatere noe live med tanke på Halo 2.

Det lå også ute 2 bonus maps som var gratis, og en annen pakke med kart som ble gratis fra 28. juni.

Jeg lastet ned de kartene og tenkte, ja nå har jeg i alle fall totalt 13 nye kart når posten kommer.

Så også på XBox live at man online kunne kjøpe en pakke på 5 kart for 79,-

Posten komm, jeg stappet platen i. Det første den sa jeg måtte gjøre var å oppgradere Halo 2. Men så fikk jeg raskt til svar at Halo 2 var oppgradert.

Hmm... Det var vel det som skjedde da jeg var på live tidligere i dag.

Så viser det seg av alle pakkene med kart som var på platen, var det bare én pakke jeg kunne installere. De andre kartpakkene var visst på min XBox fra før.

Hmmm.... tenkte jeg igjen. Da var altså 4 av de 9 kartene på platen allerede innstallert gratis fra live.

Så skjønte jeg jo raskt at de resterende 5 kartene på platen var de man kan kjøpe på live for 79,-

Og jeg har betalt 149,- for de og ventet 3 dager på posten.

Nei, nå føler jeg meg snytt dere.

Og man trenger jo ikke platen etter at oppgraderingen er gjort, så den bør jo gå som en staffettpinn blant alle kameratene mine, eller?

Noen som vil kjøpe Halo 2 multi player map pack for 78,- ?? :D

Det viser jo seg også at disse bonusvideoene har jeg sett fra før. Noen av de ligger på Halo 2 limited edition, og de andre har jeg sett på nettet blant alle videoene som ble streamet da E3-messen stod på som verst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skjønner godt at du føler deg lurt ja,men hadde du fulgt med litt så burde du kanskje vist hva plata inneholder og at mappa kunne lastes ned via LIVE......men men gjort er gjort.

Var innom norges dyreste og mest oppskrytte spillsjappe på lørdag......spiderman tok jaggu 249 for denne pakka......ran på høylys dag sier nå jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...