Gå til innhold

Litt av en dame


Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men politiet kan ikke dømme noen hvis f.eks. begge er 14 eller 15...

Tror også at det er "greit" hvis f.eks. en 16åring humper en 15åring, sålenge foreldrene til 15åringen ikke synes det er ett problem. (går på "Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort dersom de som har hatt den seksuelle omgangen, er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling." klausulen)

1. Politiet er ikke dømmende makt.

2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler.

Lenke til kommentar
2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler.

Visst faen! Kommer datteren min hjem med en 50 Cent-klon eller en som stinker Uffa så henter jeg lett frem balltreet.

Samme hadde jeg gjort, hvem hadde ikke gjort det? :dontgetit:

Olsen, da han lukter Uffa på laaaang vei. :tease:

Lenke til kommentar

Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort dersom de som har hatt den seksuelle omgangen, er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling.

 

Med mindre du siktet til en sekstenåring som voldtok et småbarn og ikke en som hadde frivillig sex med en jevnaldrende på 14-15 tror jeg nok du tok feil.

 

Jeg siktet til en liknende situasjon som ditt siste eksempel. Som teksten du siterer selv sier, "Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort", ikke vil falle bort. Det vurderes altså fra sak til sak.

Lenke til kommentar
2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler.

Visst faen! Kommer datteren min hjem med en 50 Cent-klon eller en som stinker Uffa så henter jeg lett frem balltreet.

Samme hadde jeg gjort, hvem hadde ikke gjort det? :dontgetit:

Olsen, da han lukter Uffa på laaaang vei. :tease:

hahaheha :lol:

Lenke til kommentar
Det var da det med at hun er for pen for å blir burret inne som gjør at denne saken er så kjent.

Det med at hun var for pen til å bli buret inne var ikke foreslått da saken først kom opp for et år siden. (Da hun ble hukket)

 

Og han som quotet meg på forrige side, som sa at grunnen til at saken får internasjonal presse er at det var et lærer-elev forhold bør tenke på det at slike forhold har skjedd før. Og da uten å bli slått opp over hele verden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...