SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Denne type ting skjer jo hele tiden!(og da mener jeg folk blir ofte dømt for slike ting) Det var da det med at hun er for pen for å blir burret inne som gjør at denne saken er så kjent. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ikke er hun særlig pen heller... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Men politiet kan ikke dømme noen hvis f.eks. begge er 14 eller 15...Tror også at det er "greit" hvis f.eks. en 16åring humper en 15åring, sålenge foreldrene til 15åringen ikke synes det er ett problem. (går på "Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort dersom de som har hatt den seksuelle omgangen, er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling." klausulen) 1. Politiet er ikke dømmende makt. 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Ikke er hun særlig pen heller... Smaken er som baken....osv. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Grei nok. Men det er ikke poenget. Hun bør ikke slippe fengselsstraff for det på det grunnlaget, ei bør hun få lovens strengeste straff der borte. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Grei nok. Men det er ikke poenget. Hun bør ikke slippe fengselsstraff for det på det grunnlaget, ei bør hun få lovens strengeste straff der borte. Det er eg enig i. Lenke til kommentar
loco-flirt Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. godt sagt!! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Lover er for å bli holdt. Utsende har ikke en dritt å si, det er ulovlig uansett. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. Visst faen! Kommer datteren min hjem med en 50 Cent-klon eller en som stinker Uffa så henter jeg lett frem balltreet. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. Visst faen! Kommer datteren min hjem med en 50 Cent-klon eller en som stinker Uffa så henter jeg lett frem balltreet. Oje! Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. Visst faen! Kommer datteren min hjem med en 50 Cent-klon eller en som stinker Uffa så henter jeg lett frem balltreet. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. Jo, hvis barnet er under 16, og til en viss grad 18. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. Visst faen! Kommer datteren min hjem med en 50 Cent-klon eller en som stinker Uffa så henter jeg lett frem balltreet. Samme hadde jeg gjort, hvem hadde ikke gjort det? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. Visst faen! Kommer datteren min hjem med en 50 Cent-klon eller en som stinker Uffa så henter jeg lett frem balltreet. Samme hadde jeg gjort, hvem hadde ikke gjort det? Olsen, da han lukter Uffa på laaaang vei. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort dersom de som har hatt den seksuelle omgangen, er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling. Med mindre du siktet til en sekstenåring som voldtok et småbarn og ikke en som hadde frivillig sex med en jevnaldrende på 14-15 tror jeg nok du tok feil. Jeg siktet til en liknende situasjon som ditt siste eksempel. Som teksten du siterer selv sier, "Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort", ikke vil falle bort. Det vurderes altså fra sak til sak. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. Visst faen! Kommer datteren min hjem med en 50 Cent-klon eller en som stinker Uffa så henter jeg lett frem balltreet. Samme hadde jeg gjort, hvem hadde ikke gjort det? Olsen, da han lukter Uffa på laaaang vei. hahaheha Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 2. Foreldrene har ikke en damned shait med hvem barna deres puler. Visst faen! Kommer datteren min hjem med en 50 Cent-klon eller en som stinker Uffa så henter jeg lett frem balltreet. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Det var da det med at hun er for pen for å blir burret inne som gjør at denne saken er så kjent. Det med at hun var for pen til å bli buret inne var ikke foreslått da saken først kom opp for et år siden. (Da hun ble hukket) Og han som quotet meg på forrige side, som sa at grunnen til at saken får internasjonal presse er at det var et lærer-elev forhold bør tenke på det at slike forhold har skjedd før. Og da uten å bli slått opp over hele verden... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 (endret) Verdens mest kjente lærer? "what a world of fame" Endret 21. juli 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. juli 2005 Del Skrevet 21. juli 2005 Blond og blå øyne = pen i USA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå