Gå til innhold

Litt av en dame


Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er faktisk forskjell på gutter og jenter. Gutter på fjorten år har som regel lyst til å ha sex med pene damer på 24 år, mens det er kanskje litt sjeldnere å se jenter på 14 år som har lyst til å ha sex med en mann på 24 år.

Hvilket kjønn er det som ofte har kjærester som er mye eldre enn seg selv?

 

Edit: Det er uansett irrelevant

Endret av _Julenissen_
Lenke til kommentar
Det er faktisk forskjell på gutter og jenter. Gutter på fjorten år har som regel lyst til å ha sex med pene damer på 24 år, mens det er kanskje litt sjeldnere å se jenter på 14 år som har lyst til å ha sex med en mann på 24 år.

Hvilket kjønn er det som ofte har kjærester som er mye eldre enn seg selv?

Ironisk nok så hadde vel alle skrevet "omg pervers lærer!11" hvis det faktisk hadde vært ei jente som var 14 og en mann som var 24... :whistle:

 

Du finner nok både gutter og jenter som finner 24 årige mennesker attraktive, men det rettferdiggjør ingenting. Læreren misbrukte posisjonen sin.

Lenke til kommentar
Det er faktisk forskjell på gutter og jenter. Gutter på fjorten år har som regel lyst til å ha sex med pene damer på 24 år, mens det er kanskje litt sjeldnere å se jenter på 14 år som har lyst til å ha sex med en mann på 24 år.

HAHA! Jepp, jenters seksualitet er ikke-eksisterende helt til de møter deg :roll:

Eller kanskje du mener at jenter egentlig aldri har lyst på sex, men har sex når det er påkrevd av situasjonen? :lol:

Lenke til kommentar

Rart å se at når en kvinne gjør sånt mot en gutt er det "tøft" :wee:

Men er det omvendt at en man gjør dette med en jente er det. :sick::yucky:

 

Men for min egen del har jeg ikke hatt noe i mot å jokka på henne vis jeg var 14 år. Eller har nok kunne ta hun i dag å da. :whistle:

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
Prøv straffeloven.

Og jeg fant følgende av interesse;

 

 

§ 196. Den som har seksuell omgang med barn under 16 år, straffes med fengsel inntil 5 år.

 

       Fengsel inntil 15 år kan idømmes dersom

a) handlingen er begått av flere i fellesskap, 

b) handlingen er begått på en særlig smertefull eller særlig krenkende måte, 

c) den skyldige tidligere har vært straffet etter denne bestemmelsen eller etter § 192 eller § 195, eller 

d) fornærmede som følge av handlingen dør eller får betydelig skade på legeme eller helse. Seksuelt overførbar sykdom og allmennfarlig smittsom sykdom, jf. smittevernloven § 1-3 nr. 3 jf. nr. 1, regnes alltid som betydelig skade på legeme eller helse etter denne paragrafen. 

 

Villfarelse om alder utelukker ikke straffeskyld, med mindre ingen uaktsomhet foreligger i så måte.

 

Straff etter denne bestemmelsen kan falle bort dersom de som har hatt den seksuelle omgangen, er omtrent jevnbyrdige i alder og utvikling.

 

Hadde vel noe rett begge to.

 

 

Dette ville diu aldri ha sagt om det var en voksen mann og ei jente dette gjaldt - uannsett om det var frivillig eller ei.

Jeg ville nok ikke sagt det om du hadde spurt meg igjen om dama fortjener straff eller ikke heller. :)

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

tviler på at den gjennomsnittlige 14år gammle gutten har noe imot ett slikt "setup" nei :) Men det er mot loven og det må straffes. 15år er jo selvsagt den øvre strafferammen vil jeg tro, og det gjenstår å se om hun sitter så lenge (tviler egentlig hvis Gutten får vitne (eller, det kan jo slå ut begge veier med jury....dobbeltmoralistenes hjemmland og alt det derre...)

 

forøvrig så hun penere ut på det bildet i VG artikkelen fra 30.06.2004

1088587996.46724.jpg

Lenke til kommentar

Jeg tror det er på tide med en liten opppsummering:

 

1. Det er nå statistisk fastslått at 90% av OT-barens tenåringsgutter etter eget utsagn ville hoppet til sengs med en kvinnelig lærer hvis de fikk sjansen. Den skal dere få lov til å skryte på dere. Jeg tror dere ikke, men det får så være... :p

 

2. At det er OK for en mindreårig gutt å ha våte drømmer om en voksen kvinne, betyr ikke at det er OK for en voksen omsorgsperson å utnytte forholdet til en mindreårig elev. Gutten er ikke tiltalt her, læreren er, og med god grunn.

 

Det har ingenting med om damen er pen å gjøre, eller om foholdet som sådann høres fristende ut for en ukysset fjortenåring. Dere må gjerne drømme om deres egne lærere, ikke noe galt i det. Men heldigvis er de fleste lærere modne nok til å skjønne at sånt gjør man ikke.

 

Og med det er denne diskusjonen over.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Noen påpekte på PM at det var ufint å argumentere i en tråd og stenge den samtidig. Det er selvsagt riktig. Derfor åpner jeg tråden igjen.

 

Jeg vil helst ikke se flere poster om hvor "fin" damen er eller hva dere hadde gjort i samme situasjon hvis dere var eleven. Den delen av diskusjonen synes jeg vi kan ha lagt bak oss. Så kan vi jo se om vi kan får en meningsfylt diskusjon om hvorvidt dette er riktig eller galt.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...