Gå til innhold

Litt av en dame

Johnx

Anbefalte innlegg

Var det derfor vi kun hadde eldre lærere på ungdomskolen, kanskje? De ville vel ikke risikere at "naughty teacher"-fantasien ble utlevd ;)

For the record: Hadde jeg fått oppleve det der som 14-åring hadde jeg ikke akkurat blitt sur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forøvrig er det ganske irrelevnat i denne saken hvorvidt gutten var med på det frivillig, en 23år gammel lærer og en 14-årig elev er ikke to likeverdige parter og det er klart hvem som har mulighet til å utnytte den andre.

Funny twist på akkurat den der:

Hva med min Bestemor på 69, og min Bestefar på 79, da?

Jeg er riktignok enig i at det er klart at læreren, til en viss grad, burde straffes. Men, det er jo ikke akkurat irrelevant om personen ville eller ikke.

Edit: OG det at hun er pen er jo HELT irrelevant. Det at hun muliggens ikke har mulighet til å overleve i et slikt fengsel er jo ikke akkurat irrelevant, riktignok.

Endret av tipp-ex
Lenke til kommentar
Det siste eksempelet ditt er vel en enda mer utbredt misforståelse, men skal ikke gå dypere inn i det juridiske akkurat her annet enn at å slå fast at en 16-åring som har sex med en 15-åring ikke er ulovlig.

Jeg var overbevist om det motsatte, så beklager min feilaktige uttalelse.

Jeg kan ikke finne navnet på loven som omhandler dette, noen ?

Lenke til kommentar

Hele denne saken er bare tragisk, akkurat like tragisk som andre pedofilisaker. Det også forverrende at det er snakk om en _LÆRER_. Dette er mennesket foreldrene, arbeidsgiveren og ikke minst eleven kunne skal sette sin lit til at er et godt forbilde, og at hun ikke utnytter sin stilling. Jeg er jaggu ikke sikker på om 15 år er nok.

Lenke til kommentar
Altså, 15 år inne for å ha ligget med en 14 - åring ? Skulle dette forestille overgrep eller ?

Hvem er egentlig offeret som er så alvorlig krenket at dama fortjener femten år ?!

For noe tullball. Nå er ikke jeg en ekspert på fengselsstraffer, men jeg syntes femten år var i drøyeste laget.

Dette ville diu aldri ha sagt om det var en voksen mann og ei jente dette gjaldt - uannsett om det var frivillig eller ei.

Betyr dette at AnAnAs ikke kan komme i fengsel elns? :shrug:

Ohh.. the flattery

Lenke til kommentar
At noe sånt kan være ulovlig.... Ja, jeg synes det er ganske weird med en 14 åring og ei på 24, men hvis det er frivillig fra begge parter må de da få lov til å holde på med det de vil... Herregud!

Så jeg kan få lov til å ha samleie med en 6 år gammel jente? Den seksuelle lavalder er der av en grunn. :nei:

Lenke til kommentar
Faen for en gjeng med prepubertale tullinger dere er.

I agree.

Hun har gjort noe hun absolutt aldri skulle ha gjort, og det at hun er lærer gjør bare saken verre.

Kast henne i fengsel. Synes ikke hun var spesiellt pen heller, for å være ærlig.

Lenke til kommentar
At noe sånt kan være ulovlig.... Ja, jeg synes det er ganske weird med en 14 åring og ei på 24, men hvis det er frivillig fra begge parter må de da få lov til å holde på med det de vil... Herregud!

Så jeg kan få lov til å ha samleie med en 6 år gammel jente? Den seksuelle lavalder er der av en grunn. :nei:

Hvis du gir henne litt godteri så det er frivillig så!

Lenke til kommentar
Altså, 15 år inne for å ha ligget med en 14 - åring ? Skulle dette forestille overgrep eller ?

Hvem er egentlig offeret som er så alvorlig krenket at dama fortjener femten år ?!

For noe tullball. Nå er ikke jeg en ekspert på fengselsstraffer, men jeg syntes femten år var i drøyeste laget.

Dette ville diu aldri ha sagt om det var en voksen mann og ei jente dette gjaldt - uannsett om det var frivillig eller ei.

Det er faktisk forskjell på gutter og jenter. Gutter på fjorten år har som regel lyst til å ha sex med pene damer på 24 år, mens det er kanskje litt sjeldnere å se jenter på 14 år som har lyst til å ha sex med en mann på 24 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...