Gå til innhold

Litt av en dame


Johnx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, 15 år inne for å ha ligget med en 14 - åring ? Skulle dette forestille overgrep eller ?

 

Hvem er egentlig offeret som er så alvorlig krenket at dama fortjener femten år ?!

 

For noe tullball. Nå er ikke jeg en ekspert på fengselsstraffer, men jeg syntes femten år var i drøyeste laget.

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
Altså, 15 år inne for å ha ligget med en 14 - åring ? Skulle dette forestille overgrep eller ?

 

Hvem er egentlig offeret som er så alvorlig krenket at dama fortjener femten år ?!

 

For noe tullball. Nå er ikke jeg en ekspert på fengselsstraffer, men jeg syntes femten år var i drøyeste laget.

det er jo mot loven , vet du..!! ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Altså, 15 år inne for å ha ligget med en 14 - åring ? Skulle dette forestille overgrep eller ?

 

Hvem er egentlig offeret som er så alvorlig krenket at dama fortjener femten år ?!

 

For noe tullball. Nå er ikke jeg en ekspert på fengselsstraffer, men jeg syntes femten år var i drøyeste laget.

det er jo mot loven , vet du..!! ;)

Ikke hvis 14-åringen samtykker.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Altså, 15 år inne for å ha ligget med en 14 - åring ? Skulle dette forestille overgrep eller ?

 

Hvem er egentlig offeret som er så alvorlig krenket at dama fortjener femten år ?!

 

For noe tullball. Nå er ikke jeg en ekspert på fengselsstraffer, men jeg syntes femten år var i drøyeste laget.

det er jo mot loven , vet du..!! ;)

Ikke hvis 14-åringen samtykker.

Jo det er mot loven, sexuell lavalder = 16

Men at hun prøver å slippe unna fengsel pga utseende?? :nei:

Send henne rett i et fengsel for menn, så kanskje hun får seg nokk der. 15 år var kanskje litt mye da ;) men tror sjansen er liten for at hun får det...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ikke hvis 14-åringen samtykker.

så vidt jeg vet har ikke ungdom under 16 lov til å ha sex? men uans bare tulla.. :ermm:

Jo, de har nok det.

Lenke til kommentar
så vidt jeg vet har ikke ungdom under 16 lov til å ha sex? men uans bare tulla.. :ermm:

Det er en mye utbredt missforståelse at personer under 16 år ikke har lov til å ha sex.

 

Om du og kjæresten din begge er under 16 år og har sex sammen, bryter dere ingen lover. Om kjæresten din derimot er 16 år, og du er under 16, gjør han et lovbrudd.

Lenke til kommentar

Det er litt spennende å tenke på hva som hadde skjedd om lærern hadde vært mann og eleven jente. Da hadde nok hele gjengen skreket ut at lærern var et svin og burde blitt kjemisk kastrert.

Nå sitter alle og tvinner tommeltotter mens de utroper eleven til 'årets heldiggris'.

 

:ermm:

Lenke til kommentar
så vidt jeg vet har ikke ungdom under 16 lov til å ha sex? men uans bare tulla.. :ermm:

Det er en mye utbredt missforståelse at personer under 16 år ikke har lov til å ha sex.

 

Om du og kjæresten din begge er under 16 år og har sex sammen, bryter dere ingen lover. Om kjæresten din derimot er 16 år, og du er under 16, gjør han et lovbrudd.

Det siste eksempelet ditt er vel en enda mer utbredt misforståelse, men skal ikke gå dypere inn i det juridiske akkurat her annet enn at å slå fast at en 16-åring som har sex med en 15-åring ikke er ulovlig.

 

Forøvrig er det ganske irrelevnat i denne saken hvorvidt gutten var med på det frivillig, en 23år gammel lærer og en 14-årig elev er ikke to likeverdige parter og det er klart hvem som har mulighet til å utnytte den andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...