ZaiCoN Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hvor kan eg laste ned drivere te mitt aopen ak77 8x max? trenger sånne at eg bare innstalere og restarter, dei eg har funnet til nå er sånn at eg må ha i diskett med fil på og starte opp med xp cd Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 trenger hjelp asap, er litt kjedeligt å sitte her med ein 200gb hd som ikke kan brukes Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Du kan jo prøve Aopen.com Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Driver til Promise PDC20375 http://download.aopen.com.tw/userdownload_...l=AK77-8X%20Max Drivere til ditt HK http://download.aopen.com.tw:/Default.aspx...wnModel=AK77-8X Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 BigJackW: har prøvd det MorePower: det er jo sånn at eg må ha inn på diskett og sånt som eg skreiv at eg helst ikkje ville ha Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 BigJackW: har prøvd det MorePower: det er jo sånn at eg må ha inn på diskett og sånt som eg skreiv at eg helst ikkje ville ha Last ned den pakka fila med drivere. Pakk den ut, pass på at du vet hvor du legger mappa. Inne i mappa fins det setup fil du kan kjøre. Trenger IKKE gjøre dette fra en diskett. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 er ikkje noe setup fil der Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Right, min feil. Da jeg gikk inn på aopen sine sider igjen for å sjekke, lasta jeg ned feil driver. Men du skal ikke trenge diskett for å installere s-ata driveren likevel. Gå inn i enhetsbehandling. Der skal du kunne finne s-ata kontrolleren din, sannsynligvis med gult spørsmålstegn ved. Klikk på denne, velg oppdater driver. Når du kommer videre velg at du vil spesifisere hvor driveren ligger. Velg da den mappa som du viste på bildet i innlegget over. Lykke til. Lenke til kommentar
ZaiCoN Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 da fikk eg fiksa det, det eg gjorde var: start -> høyreklikk på min datamaskin -> behandle -> enhetsbehandling -> oppdater driveren te s-ata -> tok og fant fram den fila eg hadde lastet ned -> innstalerte -> opprett partisjon og finito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå