Gå til innhold

Kodak tilbud på elkjøp

Anbefalte innlegg

Jeg vil ha ett godt kamera som helst er greit på batteri, lukketid, bildekvalitet osv. Bruken er til feriebilder, festbilder osv.

Jeg er litt kresen, men har også ikke så veldig god råa, men dette tilbudet virka jo ganske greit, 5 megapixel er jo det som er vanlig nå.

Er dette godt nok til en litt kresen kar på 20 år som skal til tyrkia om 1 uke og trenger kamera??

også, er skrivern dyr i bruk?? gode bilder??

finner ikke noe form for tester på nett.. derfor jeg spør

Her er linken:

Link til elkjøp tilbud

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, var innom elkjøp og utseende messig var den fin. Men der igjen, vet jeg ikke hvordan den vil være i bruk, kodak er jo et kjent merke, men det var jo canon (mitt gamle kamera) også, som jeg ikke er fornøyd med-

har canon powershot a300 nå.. vil ha mindre, lettere og bedre med større skjerm

Endret av EagleNest
Lenke til kommentar

Et kamera til denne prisen, i tillegg til en printer, har sikkert ikke verdens høyeste kvalitet. Man får som oftest det man betaler for. (noen tilfeller betaler man litt for design) DU kan helt sikkert finne en god del bedre kamraer til rundt 4000.

Lenke til kommentar
Jeg er litt kresen, men har også ikke så veldig god råa, men dette tilbudet virka jo ganske greit, 5 megapixel er jo det som er vanlig nå.

Hvis du er litt kresen, så bruk heller pengene på kun kamera. Var innom elkjøp her jeg bor og kikket på en haug med bilder som var tatt med kameraet og skrevet ut med printeren. Bildene var ikke mye og skryte av. Nesten alle av dem var ute av fokus og hvitebalansen var total feil, men så var de tatt inne i butikken da i kansje litt krevende lysforhold. Kan selvsagt skyldes fotografene også. Men bildene som lå der ved siden av, var i hvertfall dårlig reklame for kameraet og printeren....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...