Yidaki Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Bare lurte på om noen har dette oppsettet? isåfall hvor høyt har du/dere klart å oc 3200 venice? vis gjerne innstillingene du har brukt. Grunnen til at jeg spør er at jeg har lest mye om oc i det siste, men klarer ikke klokke 3200 venice noe særlig over 2,2 gzh som er standardhastighet. Jeg har en Arctic Cooler Freezer64 kjøler, og temp ligger aldri særlig høyere enn maks 42-44 grader på full load. Kanskje jeg er uheldig og fått en som ikke klarer å oc noe sørlig:( Endret 19. juli 2005 av Yidaki Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jaja,ville bare si at nå har jeg klart å klokke den rimelig bra. Etter å ha satt ned HyperTransport i Bios på 4, gikk det plutselig. Nå kjører jeg 2,6gzh, og virker som den har mer å gå på. Endret 19. juli 2005 av Yidaki Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Generelle tips: - Anbefales å ikke ha HyperTransport over 1000Mhz - Still opp VCore - Sette litt slappere timings <> Endre FSB/Ram Rotatio - Stille opp VDimm - Bedre kjøling på NB Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Generelle tips: - Anbefales å ikke ha HyperTransport over 1000Mhz - Still opp VCore - Sette litt slappere timings <> Endre FSB/Ram Rotatio - Stille opp VDimm - Bedre kjøling på NB Jo takk:) er bare det at det er så mye på Bios jeg ikke skjønner hva er,og manualen forklarer det ikke. Men sant det du sier, skal huske på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå