KNurven Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hei lurer på hvordan man får dedikert en unik sid på vær maskin man ghoster et image til? windows Xp pro det er snakk om Lenke til kommentar
roac Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hei lurer på hvordan man får dedikert en unik sid på vær maskin man ghoster et image til? windows Xp pro det er snakk om Sysprep Lenke til kommentar
Tanguero Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Er også en liten snutt som kalles newsid.exe i toolkit/resource CD-en om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 hei lurer på hvordan man får dedikert en unik sid på vær maskin man ghoster et image til? windows Xp pro det er snakk om Sysprep hvor får jeg lastet ned denne? Lenke til kommentar
roac Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 hvor får jeg lastet ned denne? Hvis du hadde tatt deg tid til å lese artikkelen med tilhørende sider hadde du sett: Insert the Windows XP Professional operating system CD into the appropriate CD-ROM drive. Open the Deploy.cab file in the \Support\Tools folder. Tilsvarende finnes også på Windows 2000 og Windows Server 2003. Lenke til kommentar
KNurven Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2005 hvor får jeg lastet ned denne? Hvis du hadde tatt deg tid til å lese artikkelen med tilhørende sider hadde du sett: Insert the Windows XP Professional operating system CD into the appropriate CD-ROM drive. Open the Deploy.cab file in the \Support\Tools folder. Tilsvarende finnes også på Windows 2000 og Windows Server 2003. beklager fant den. lastet ned Windows XP Service Pack 2 Deployment Tools Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå