Pysj Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Frosken blir film Verden får aldri nok av CrazyFrog, og nå ser det jammen ut til at den sinnsyke skapningen skal få hovedrollen i en helaftens film også, i tillegg til et eget PC-spill. Les artikkelen her Lenke til kommentar
simerix Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Gud neeeeeeeiiiiiiiiiiiii!!!!! Jeg er så lei av den lille støggingen! Dukker hele tida opp på itavisen og andre sider!!!! Og så skal den bli dataspill, og nå film!! Kanskje tv serie også!!! Jeg hater crazy frog, og jeg hater jamster!!! Lenke til kommentar
gotark Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hvem er disse tullingene som laster ned disse ringetonene.. Hvis alle bare dreit i at den var der, ville den fort bli borte. men neida, alle fjortisane synes den bare er såå kul da..., og lyden som engang var en morsom er blitt maltraktert til det ytterste. frustrasjonsutløpstemaer er godt innimellom Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Hvem med sine fulle fem ville lage noe sånt Folk som laster ned sånne lyder burde spare resten av oss for deres egne feiltagelser, Til alle som laster ned slikt SPAR OSS, ikke bruk det som ringe tone slik at vi stakkars folk som sitter på bussen,toget eller trikken slipper den forbaska dritt frosken Lenke til kommentar
Erren Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Etter en helaftens spillefilm med Crazy Frog hadde jeg kasta meg sjæl ut av vinduet ...Om ikke Arnold spiller frosken, da Da kan det bli en ganske morsom film Hehe.. Ai dånnt vånnt kokis, ai iit flais.. Dikheeed Lenke til kommentar
embark Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hva pokker skal filmen handle om da? Lenke til kommentar
Launch Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Handle om, han er liksom "Wanted" pga noe heh... Håper den ender med at han får blodig grisebank og pisking med rusten piggtråd. Er så drit lei hele figuren og de irriterende barnslige lydene. Ser heller ned i do enn på en film om en missfostret frosk med sensurert pikk Lenke til kommentar
Stru Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Når skal vi bli kvitt den frosken Han er en stor nok plage allerede Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Nei Nei NEI!!!! Nå for det jammen vere nok! Eg lo så eg grein da eg såg den føsrte snutten på ett lan for noen år siden, muligens pga extrem overtrøtthet, men dette blir for mye! Eller det har vert for mye ganske lenge vil eg si...... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Argh! Hvorfor fant ikke jeg på den frosken!!? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Argh! Hvorfor fant ikke jeg på den frosken!!? Ja nei han tjener nok fett han om dagen ja... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 NEEII!!! Fy, svarte jeg skal ha godt betalt for å holde ut en hel spillefilm med den idiotfrosken crazy frog. Jeg holder på å bli sprø etter bare 20 sekunders reklameinnslag så jeg vet ikke om jeg hadde holdt ut en hel spillefilm uansett betaling. Og det værste: Vi kan nok regne med reklame for denne filmen også ... Måtte alle som betaler for å holde denne landeplagen i live bli kokt i olje og rullet i fjær. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Crazy frog er sinsykt iriterende :S desutten har den stjelt sangen fra Beverly Hills Cop Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 DØ lille Frosk! DØ!!! Blir det film av denne landeplagen skal jeg personlig stille opp utenfor Prinsen og gjøre dagen ubehagelig for alle som skal se den... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Som dei fleste andre ville eg og sett den frosken dø, men eg har ingen planar om å sjå noko film, laste ned noko ringetone eller spele noko spel, så eg synest ikkje den er verdt frustrasjonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Hehe, genialt. Håper de klarer å melke så mye penger ut av denne frosken som mulig. Vi "motstandere" kan selvfølgelig klage så mye vi vil, men så lenge folk fortsetter å kjøpe ringelydene, bakgrunnene, singlene osv. osv. kommer det nok til å komme fler og fler Crazy Frog-produkter. Forståelig nok, de vil enkelt og greit tjene penger. Måten de markedsfører seg på er derimot noe helt annet og ikke like positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg