Gå til innhold

Hvilken forsterker til Proson Twin 2010 SAH

Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Ok, Marantzen er en, Hvilken foreslår du Morten K? Går du for marantzen på grunn av merke eller fordi det er en bra forsterker? Review'n jeg leser nå gir den ros.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Ok, greit se på her

Hvilken av disse ville du valgt 250 pund max.

MEN: Hvis du måtte velge 1 fra AV-Receivers og en fra Stereo: Hvilke ville det blitt?

Av de som er på richersounds.

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Ok, men er det et enda bedre alternativ enn den du forslo? Er det mulighet for at jeg kan utvide anlegget til Surround med en til NAD komponent senere?

Lenke til kommentar
Hva mener du med ødelagt Morten K?

Finnes det billige effektforsterkere til den nad'en du foreslår?

Les om sprenging av høyttalere og billigwatt her og her. Det er lærerik lesning. :)

Joda,du kan bruke effektforsterker på Nad 352. Den heter Nad C272 og er 2x150 watt.

Hvis du har mest lyst på surround,så vil nok en Nad T753 fungere bra.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-16183

Vil det være en bra og billig måte og oppgradere til surround senere med 352?

Hvilken høyttaler for maks 4000 ville du/dere valgt for hip hop?

Hvilke andre stereo forsterkere kan drive 2010 SAH bra/brukbart i 6000,- klassen?

Hvilke andre surround forsterkere kan drive 2010 SAH bra/brukbart i 6000,- klassen?

Hvilken forsterker/surroundforsterker ville du/dere kjøpt til 2010 SAH i 6000,- klassen?

Har du/dere noe erfaring med Dynavoice Challenger m-65?

Har du/dere noe erfaring med 2010 SAH?

Kunne du/dere valgt ut noen kabler som jeg kan ta med til Norge for en bra pris?

Kunne du/dere velge ut noen interconnects som jeg kan ta med til Norge for en bra pris?

Er banan pluggene billige der?

det ble litt mange spørsmål men jeg har det travelt og har alt for mye info å bla igjenomm.

Kom gjerne også med andre ting som jeg kan ta med til Norge for en bra pris derfra.

er det like bra/bedre lyd i Nad T753 en andre forsterkere i den prisklassen som driver høytalerne like bra?

Endret av medlem-16183
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...